• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

VERDULLEME DJ wat een natte piemel plek is dat.

ik doe waarschijnlijk zelf iets rond die datum met het audiforum, anders kwam ik beslist even langs
 
Och lekker dagje poetsen en ouwehoeren had ik bij willen zijn maar ben in het weekend van de 8ste aan de Nurnburgring en het weekend erop staat voor het vrouwtje vol, jammer]-0

Veel plezier voor degenen die het wel gaan meemaken:cool:
 
Tof dat er een meeting is in het noorden van het land! :) Ik ben aanwezig! Zou je mij op de lijst kunnen zetten? De datum maakt voor mij niets uit, ben beide dagen vrij.
 
@LB: weet dat je alleen maar de A50 hoeft te volgen....
@IbizaSigno: je staat erbij!!
@PdB: Tja....misschien moet je die cirkel gewoon doorbreken....(en dat bedoel ik positief!!)
 
Hier precies zo, wil ook wel keertje, en wil het Noordelijk halfrond best vertegenwoordigen, want straks zijn er alleen maar mensen vanuit Zuid-NL :p

Zit alleen met de Datum, heb meer aan een vaste datum, alhoewel het op zondag is,... Maar mag best ergens in mei zijn.... Dan is de R uit de maand, en dat betekend mooi weer haha.

Nee, als er een vaste datum bekend is, wil ik wel zien met hoe en wat.
 
haha jah is wel zo he......

Maar ik heb een meeting van het 306 forum met een bbq.... Ik ga lekker met de punto naar een 306 meeting ahhaha. Gelukkig is de helft met een andere auto dan een 306.
 
Als er een vaste datum bekend is, is de kans zeer groot dat ik kom. En de RS word in april ontwaakt uit zijn winterslaap, dus een mooi ritje is goed voor de techniek!
 
Wij (Juffer1 en ik) hebben toch de voorkeur voor de 15e
Met pasen weten we nog niet of we kunnen
 
Ik ben ook wel geïnteresseerd en waarschijnlijk komt 15 april het best uit. Zet me maar ovb op de lijst.
 
15e is F1 China dacht ik, is volgens mij in de ochtend, dus misschien kom ik dan in de middag nog wel gewoon ff buurten, wie weet.

Mijn naam op de lijst is niet meer voor deelname iig.
 
Als je nu een TV meeneemt kunnen we allemaal kijken tijdens het detailen ;)