• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Het was een behoorlijk eindje rijden, voor mij dan, maar dat was het meer dan waard.
Een mooie hal met veel ruimte en perfecte verlichting, waardoor je goed zien kon of je tijdens het polijsten alle krasjes had meegenomen:grinning:

Jammer dat een dag zó voorbij is. Ik had geen tijd meer om het werk van de anderen te bewonderen, want moest op het laatste half uur nog de Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant in- en uitpoetsen, terwijl die nog niet helemaal opgedroogd was 8o
 
Ik was vanmiddag op weg naar huis toe.

Zag ik in mijn binnenspiegel, zo'n uitgetrokken zweed naderen, je weet wel. Zo één met rode en blauwe striping en wit van kleur.

Naderde behoorlijk hard, en ik reed ook iets sneller als normaal op de snelweg. Hij had heel zijn kermisattractie aan.
Maar bleef toch naast me rijden voor 2sec. Steekt die bijrijder zijn hand naar mij op haha :p

Vond hem zeker mooi glimmen ofzo, want de glans zit er goed in pffff! Nog nooit zo gezien op mijn autootje!
Zeker in vergelijk met andere auto's, wow wat een verschil!

Rijnden er in ieder geval 3 netjes gepoetste auto's rond in Friesland, ik, Eelco, en Marc (Snitser, ja hier zag ik laatst een paar glimfoto's van voorbijkomen... ) :D
 
Nog even twee afters genomen met een goede camera:

Corsa1.jpg

Corsa5.jpg


Om nog maar te zwijgen over de complimenten van collega's :)
 
Mooie grote ruimte! Moet een leuk en gezellgi detail dagje zijn geweest zo te zien.

Ben eigenlijk wel benieuwd van wie die lupo is?
 
Ik heb ook een behoorlijke slag kunnen maken aan mijn auto (met hulp van 2 vrienden overigens waarvoor hulde :)). Jammer dat Paulus naar ik begreep pech had gekregen en er dus niet bij kon zijn. Volgende keer beter (ook wat betreft de extractor ;)). Ook ik heb niet veel tijd besteed aan beppen met andere mensen, volgende keer zorgen dat de auto al klaar is voor zo'n meeting maar ik woon in een appartement en een indoor locatie als deze met stroom waar je dus kan polijsten is ideaal dus ook wel goed gebruik van gemaakt. Zou het niet handig zijn als elke indoor wasplaats een paar plekken met stopcontact zou hebben die je gewoon per uur kan huren of zo op rustige dagen/avonden? Iedereen was overigens zo druk bezig dat de lunch er bij in is geschoten.

Nog paar comments:

* DJ: Bedankt voor het organiseren, denk dat er zeker animo is om dit nog eens te herhalen!
* Jeroen; toen ik binnen kwam rijden viel jouw auto al zo op, man wat een glans en dat je dan schrijft dat het aan het eind van de dag nog meer was. Ik kan het haast niet geloven!
* Flerflep: Leuk om te zien hoeveel krassen je uit die motorkap hebt weten te krijgen na mezzo/oranje en finale/wit!
* Wilma: Ben ook benieuwd naar de hoge resolutie foto's. Goed dat je nog even tijd genomen hebt om een paar pics te schieten (en een filmpje van een mannetje die wel door de krasbaan gaat ;)).
* Eelco: Leuk om eens mee te kijken dat je aan de slag bent met een rotary, eind van de dag op een donker blauwe (mooie kleur) Audi. Maakt trouwens een stuk minder herrie, die Festool dan een DAP.
* Joost E31: Mooie wagen! Zag in je 'stelt zicht voor' topic dat je naast een 7 ook nog een 8 hebt :). Ik denk dat je nu helemaal om bent en binnen zeer korte tijd een DAP hebt liggen. In de tijd dat jij die 7 hebt gekleid was mijn auto haast klaar :)
* LB: Je dacht dat niemand het zag, maar ik zag het hoor; je liet je pad op de grond rollen, keek er naar, pakte hem weer op, blies er op, keek om je heen of niemand het gezien had en gebruikte hem toch nog maar weer :p :party:

Tot de volgende keer heren (en dame)! Nog een spiegelplaatje nadat de wagen 'thuis' tenslotte nog in de Natty Liquid Blue is gezet.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ziet er top uit jongens, jammer dat ik er door mn werk niet bij kon zijn.
Veel mooiere locatie als in lelystad, lekker licht enzo.
Volgende keer ben ik er wel bij (hoop ik)
 
@Chasake; haha dat gebeurde idd, gelukkig zat er geen zand op.
 
DJ, bedankt voor de organisatie. Het was een zeer mooie lokatie. Dit vraagt om een herhaling.

@Chasake: Het is natuurlijk ook een beetje vals spelen om met z'n drieën aan een miniatuur auto te gaan werken terwijl ik in mijn eentje die grote lap moest gaan doen. Tevens deed mijn klei het niet zo best. Mijn dank aan 'Carl einser' voor het lenen van een deel van zijn klei. Daar ging het een stuk beter mee.

Hier nog een foto van beading van de motorkap na een regenbuitje vanmiddag. Best geinig hoeveel effect wax eigenlijk heeft.
WP_000227_2.jpg
 
@Jeroen: je hebt er toch niet mee gereden he?! ;)
@Joost E31: Ik weet niet waar je in KvNH woont, maar ik kom nog wel eens een weekend op Texel, als je wilt kan je m'n DAP900 dan weleens lenen dan gaat het allemaal een stuk sneller (kleien niet natuurlijk). Was de klei trouwens erg vies na 10 jaar vervuiling of viel dat alsnog mee?
 
Ik heb nog een auto te doen dus wat mij beteft volgende week weer naar Kampen. Wellicht kunnen we de heren van CarwashKampen vragen de volgende keer een lunch te regelen. Dat is er door het harde werken nu bij in geschoten.

De eigenaar vetelde dat ze openstaan voor een poetser/detailer voor commerciele opdrachten. Misschien iets voor een detailer in de buurt van Kampen.