• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Wij waren zoals gewoonlijk als 1e aanwezig. Daarna volgde jeroen en en hele mooie Corsa.
De eerste 3 auto's staan nu voor de ingang en hebben zijn om aan de gang te gaan :-D

We gaan nu gaat binnen :-D

Tot zo
 
ik wilde even langs komen om te kijken, maar de toegang zat dicht.

totaal geen teken van leven aan de voor kant van het gebouw!

erg jammer.
 
Wij zijn net weer thuis van een zeer geslaagde dag. Een heleboel nieuwe enthousiaste forum leden gezien en gesproken.
Wilma en ik hebben vandaag in record tempo de Megane onder handen genomen dus die kan er nog wel een jaartje tegenaan
Eelco had de polyester was meegenomen, eens kijken hoe dat uitpakt. Eelco, nogmaals ontzetten bedankt.

Derk-Jan, ontzettend bedankt voor het organiseren, het was echt top geregeld !

@ Carl, de roldeur aandeel zijkant stond open en er zijn vandaag wel meer bezoekers geweest ?
 
Zo, hier de eerste plaatjes:
IMAG0452.jpg


IMAG0453.jpg


Het was een leuke en gezellige dag.
De eigenaren van de carwash wisten niet wat ze overkwamen en vonden het super.

Iedereen bedankt voor de aanwezigheid!
 
Idd, top ruimte! En de eigenaren gaven duidelijk aan dat we een volgende keer weer meer dan welkom waren!!

Zie hun twitter account: @CarwashKampen
 
Het was weer een TOP dag!!

Heb me weer flink ingespannen vandaag :D
Locatie was echt helemaal geweldig! ruim, verwarmd en alles bijdehand.

Nogmaals dank voor de organisatie D-J:)^ en kijk uit naar volgende keer.
 
Ook weer thuis!

Dacht nog even een lekke band te hebben, daarom nog even een stopje ingelast toen ik wegging, maar bleek niets aan de hand gelukkig.

Was erg gezellig, eigenlijk net niets aan mn auto gedaan behalve paar stukjes gepolijst en nog een waxlaagje gegeven.
Hier en daar even wezen buurten, en nog een klein stukje gepolijst op de Audi van Denno(?)
Plek was dik voormekaar, wasgelegenheid perfect (binnen en warm water:)^ ), goed geregeld D-J, volgende kom ik weer, maar dan kom ik eerder.

Juffer1 ==> jullie waren lekker fanatiek bezig idd, resultaat was netjes. Vwb. de wax, graag gedaan, ik ben benieuwd of je er wat mee kunt.


Ik heb een paar foto's en een filmpje, komt misschien vanavond wel ff.

D-J ==> leuk dat ze dat ff Twitteren!
 
Net weer thuis en klaar met uitladen.het was echt een mooie lokatie

Sjoerdnijhuis bedankt voor mogen proberen van de festool

Eelco inderdaad dat was mijn Audi, bedankt daarvoor veel van opgestoken. Nu snel zelf de rest eens doen

Dj natuurlijk bedankt voor het organiseren! Enigste die ik miste was pdb met zijn audi
 
Net thuis en alles uit geladen en nog even de plastic delen met black wow gedaan. Hele leuke dag, helaas door te wqeinig voorbereiding te weinig tijd gehad om een beetje rond te kijken en wat te praten. Dat gaan we dus volgende keer wat anders doen ,^^

D-J is een top locatie en zoals velen al voor me zeiden, wat mij betreft zeker weer.

Juffer en Wilma bedankt voor het mogen gebruiken van een paar handige en praktische zaken :)
 
Foto's :

P1010667.jpg


P1010656.jpg


P1010655.jpg


P1010651.jpg


P1010643.jpg


P1010642.jpg


P1010640.jpg


P1010639.jpg


P1010638.jpg


P1010637.jpg


P1010636.jpg


P1010633.jpg


P1010628.jpg


P1010627.jpg


P1010626.jpg


P1010625.jpg


P1010624.jpg


P1010623.jpg


P1010622.jpg


P1010621.jpg


P1010620.jpg


P1010619.jpg


P1010618.jpg


P1010616.jpg


P1010615.jpg


P1010613.jpg


P1010611.jpg


P1010607.jpg


P1010606.jpg


P1010605.jpg


P1010599.jpg


P1010598.jpg


Ook ik heb het erg naar mijn zin gehad
was al zeker een half jaar geleden dat ik echt aan het polijsten was geweest
dus het was wel leuk om los te mogen gaan op de motorkap en de bumper van de megane
Gelukkig ondervonden dat ik nog steeds weet hoe het moet en een net resultaat kan halen :-D

Tussendoor heb ik bovenstaande foto's gemaakt
Arjan heeft een selectie gemaakt uit de 82 die gemaakt zijn

Jongens, bednakt voor de gezelligheid
en DJ bedankt voor de organisatie!
 
Zo ik ben ook alweer een tijdje thuis! En sta er alweer heel erg charmant op zie ik wel 8o

Heb me enorm vermaakt vandaag, en erg veel geleerd van mijn machientje! Kreeg zelfs een zichtbaar resultaat, dat er op eens heel veel minder swirls/krassen of noem het maar zichtbaar waren, ik kan dappen! :party:

Inmiddels alles weer opgeruimd, en wat in de wasmachine kon in de wasmachine gestopt. Mijn insteek was om me eigen wat polijst ervaring op te doen. Maar al snel kwam heel de auto er aan te pas, op de motorkap en voorbumper na. Verbaasde me behoorlijk dat ik toch best een zachte lak heb. Zelfs op de delen die hier en daar zijn over gespoten! Dankzij Arjan weet ik ook ongeveer de lakwaardes op diverse delen van mijn autootje. Viel me niet tegen met de (schade)historie die die deels heeft. Al liepen de waardes wel van het ene naar het andere uiterste haha.

Voor wat betreft de lokatie, ja dat is echt een toppertje! Eigenaren waren ook heel tevreden, en had van horen en zeggen. Dat ze zich verbaasden dat er mensen zoals ons waren 8d Nou ja voor herhaling vatbaar! En heel erg prettig te rijden!

En zo zit er opeens een heleboel glans in je auto! Was echt dof in vergelijking met voorheen, voordat ik begon,...

6cccf5e7.jpg
 
Moest toch goed kijken om mijn eigen auto hierin te herkennen, maar het is gelukt hoor!
Zag het aan de mee gepolijste trims:-b
Of was dat niet de bedoeling van de foto?

P1010651.jpg