• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Scherp gezien Eelco ;)

Vooruit, dan ook maar een "hele"..
P1010634.jpg
 
Wilma: Zouden jullie een 'openbare' map willen maken zodat we wat foto's kunnen downloaden die je gemaakt hebt??
 
Ik zal ze van de week even in het groot uploaden. De foto's die er nu opstaan zijn max 600x800 geloof ik.
Zodra ik dat gedaan heb zal ik dat even hier posten.
 
Super dag gehad. Hal was top, gezelligheid was top en mijn Zweed staat er weer glanzend bij.

Complimenten aan CarwashKampen. Mooie verzorgde hal met alles wat een detailer zich kan wensen. Helaas anderhalf uur rijden voor mij anders was ik er wekelijks te vinden.
 
Jippie! Ik was niet de enige die de camera opviel, de rest was wel heel enthousiast bezig zeg dat ze de camera niet opvielen :D

Of ja ze durven er niet in te kijken natuurlijk,...

Wel vet gaaf draaieffect er in trouwens! 8d
 
Ziet er allemaal tof uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Als ik de berichten lees, wellicht een volgende keer wel! :)
 
Ja het was een leuke dag en echt een pracht lokatie was echt fenominaal. Als er een 2.0 komt ga ik zeker proberen om weer van de partij te zijn! Hoop geleerd maar helaas niet zoveel gedaan als ik wou vanwege mijn rug :-(

@Wilma, ga je al je foto's online zetten want dit zijn neem ik aan niet alle foto's die je gemaakt hebt op de hele dag?

D.J bedankt voor het organiseren het was echt top!
 
Ziet er allemaal netjes uit ook de locatie was perfect zo te zien.
Wij hebben het niet gehaald om te komen volgende keer beter.:)^
 
Ziet er leuk uit mannen. Mooie locatie ook. Was dat een loods speciaal voor auto wassen ofzo? Overal hangen stofzuigers?
 
Het was inderdaad een wasplaats, aan de rechterkant van het pand was een "normale" wasstraat, zo een waar je doorheen gesleept word op een lopende band.
Wij hebben daar uiteraard geen gebruik van gemaakt, als je uit de wasstraat gereden komt rij je direct de ruimte in waar wij opgesteld stonden! Aan het begin van de hal zitten 3 handwas plaatsen waar ook gebruik van gemaakt kon worden, zoals ook op de foto's te zien is.