• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Nou, gelukt.
Voor €5,00 pp kunnen erbij onbeperkt wassen en warm water gebruiken!!!!!!!!!!
Das mooi toch!:party:

Dus graag dat ff meenemen. Ik reken in de ochtend met de eigenaar af en zal later wel even met 'de pet rond' gaan :-b
 
Top! Misschien dat het wel ergens tussennde berichten staat, maar heb je de adresgegevens waar we moeten zijn.
 
Wil iemand ff wat extra PB S&W meenemen?
Daar kan ik niet bij omdat een deel in de opslag staat, en voor kleien is het erg prettig....
BVD!
 
Geen probleem neem wel wat extra mee. Nog 1 vraag gaat het koffie apparaat op 50 cent kan ik daar rekening mee houden :-b
 
Thanks mate.
Hoe de koffie automaat werkt...geen idee. Thermoskan werkt ook prima ;)
 
Nou graag. Die gebruik ik zelf ook, dus prima...alhoewel een Gallon wel veel is ;)
 
Ik zou graag willen weten van hoe laat tot hoe laat men aanwezig is? Ik dacht dat ik het ergens had gelezen (10:30 tot 16:30 meen ik) maar ik ben de posts even doorgegaan en heb niets kunnen vinden. Of ik heb er overheen gelezen, dat kan natuurlijk ook. Misschien ook even in de beginpost zetten als men eruit is.

@PdB: Jij neem de extractor mee? Want ik heb nogal een vlek in mijn vloerbekleding zitten die ik graag uit zou willen hebben.

Verder zie ik jullie a.s. zondag. Tot dan.
 
Weet niet of de tijden ergens staan, maar hier de info uit de pm:


Dan de dag zelf. ff een soort van programma.

Ik denk dat we vanaf een uur of 09:30 uur los kunnen. Later komen is prima hoor.

Lunch rond een uur of 13:00. ik denk dat we pizza ofzo bestellen, dus neem ff wat zakgeld mee

Rond een uur of 16:30 zullen we er wel een eind aan breien zodat iedereen weer enigszins op tijd achter de aardappelen kan zitten.