• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Wordt een gezellige groep zo !

Ik neem wat Wolfgang spullen mee (Tire gel & AutoBathe) die wat mij betreft wel van eigenaar mogen wisselen.
Mocht er iemand nog wat dodo spullen overhebben dan is daar ook zeker interesse in ;)
 
Carl einser zei:
Hallo allemaal,

Ben nét lid geworden van dit forum en wil me ook aanmelden voor deze meeting
Lijkt me leuk om met een club poetsfanaten een dag bezig te zijn:)^
En mijn auto kan ook wel wat aandacht gebruiken:ja!

PM me maar!
 
Tja, ik heb een aanbod dat we voor €50,- extra gewoon warm kunnen kunnen tappen...maar dat vind ik nogal wat...
Daar 1000 liter water in NL ongeveer €1,35 kost.

Ik probeer daar nog wel ff.

In ieder geval is de status nu: neem zelf (warm) water mee voor je emmers!

En een haspel!!!!
 
Ach, 15L kokend water meenemen in een emmer moet lukken, beetje doorrijden en dan is het op lokatie nog wel prima te doen waarschijnlijk, en anders maar koud water, bij mooi weer heb ik daar geen problemen mee.
 
Ik doe hier ook gewoon warm water in de gritguard emmers, dat is echt nog wel flink warm als we in Kampen aankomen.
 
Ik had laatst bij de Lelystad meeting een Jerrycan van 25 liter thuis, Breda, gevuld en dat was nog erg warm bij aankomst. Wel extra warm water erin gedaan en ter plaatse op temperatuur gebracht.
Op de heenweg ook nog langs Bodegraven gereden. Had zelfs nog warm water over voor een mede forummer.

Lijkt me leuk de 15de, jammer dat het zover weg is voor mij. Nou moet ik thuis blijven op het feestje van mijn dochter.....:-b
 
Als je € 50,00 over alle deelnemers verdeelt valt het weer mee en kan ik er wel mee leven.
 
Ik moet bijna 2 uur rijden om er te komen, denk dat mijn water dan lauw is :(

Neem wel een dompelaar mee, er is toch wel stroom D-J?
 
@allen: Ja, ik ben het helemaal eens mbt het water. Dus hoop ik echt dat jullie allemaal €2,50 extra meenemen voor het (warm)water.
Dan vertrouw ik erop dat dat goed komt mbt afrekenen ter plaatse :-b

Oja, mocht je je auto willen wassen in de boxen....neem dan ff wat 0,50 munten mee....die werken het beste weet ik:ja
 
Misschien een stomme vraag want misschien lees ik eroverheen : We moeten dus naast de eerdere €10,50 ook nog €2,50 op locatie bij-betalen en daar komen dan de € muntjes voor de wasboxen nog bij ?

Waarom moet iedereen dan verplicht € 2,50 bijbetalen als je daarna ook nog apart voor het gebruik van de wasboxen moet betalen ?
Is die € 2,50 pp dan om warm water uit de wasbox te laten komen of alleen voor die paar emmers water die een paar mensen nodig hebben ?

Uit een eerdere post begreep ik namelijk iets anders :

D-J zei:
Ik wil het volgende voorstellen.

Als jullie € 5,00 per auto betalen dan zetten we de wasboxen op de gratis stand en kunnen jullie onbeperkt wassen en warm water gebruiken.[/i]

Dit zou inhouden dat we voor € 2,50 pp (€ 5,00 : 20 auto's) daarna GRATIS warm water en GRATIS de wasboxen konden gebruiken ?
 
Ja....Juffer...das idd nog veul beter :-b

Het ding is het volgende: Ik vind het leuk om dit te regelen.
Dat hoeft me niet op te leveren (naast eeuwige roem natuurlijk,^^ )
Maar 1 ding wil ik voorkomen: dat ik zelf erop moet bijlegggen.

Dat dacht ik te hebben ondervangen door van tevoren het bedrag te ontvangen.

Nu komen deze kosten er nog bij. Dat had ik gewoon niet bedacht....vandaar:schaam

Ik mail nog 1x met carwash, wie weet kan ik nog een scherpere prijs afspreken.
 
Waar het even om gaat is dat het nu duidelijk wordt wat er nu afgerekend moet worden.

De beheerder mailde eerder al met jou (zie pagina 5) dat er voor 5 euro per auto onbeperkt gebruik gemaakt mocht worden van warm water en vrij gebruik van de wasboxen.
Zoals jij het nu uitlegt betalen we en 2,50 voor een emmer warm water en komt daar bovenop nog de muntjes van de wasboxen.

Mijn inziens is het veel goedkoper om die 5 euro per auto af te rekenen en overal vrij gebruik van te mogen maken aangezien je dat er met 5 muntjes al uit hebt en het ook qua regelen ook een stuk makkelijker is.
Kan je ook navragen of het gewone "spoel" water ook echt schoon is en geen toevoegingen heeft zoals osmose oid ?
 
Ja, dat wil ik dus nu ook voorstellen, voor een vast bedrag pp gewoon ALLES vrij gebruik!
 
Ik weet zeker dat als je met de pet rond gaat jij er niet op hoeft toe te leggen. Dat zal niemand laten gebeuren (hoop ik). Wat mij betreft leggen we ieder € 5,00 bij om overal gebruik van te mogen maken. Lekker makkelijk.
 
LB zei:
Ik weet zeker dat als je met de pet rond gaat jij er niet op hoeft toe te leggen. Dat zal niemand laten gebeuren (hoop ik). Wat mij betreft leggen we ieder € 5,00 bij om overal gebruik van te mogen maken. Lekker makkelijk.

+1 :)^ :ja