• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel Meeting I (15 april '12)

Lakdikte meter en brinkmann neem ik ook mee...
Testpaneel ga ik proberen, zit alleen even hoe ik dat netjes ga meenemen icm de half leren bekleding.
 
Euh... als ik je nu vertel dat er niet eens een tas op de achterbank mag liggen dan denk ik dat Wilma me afschiet als ik daar een testpaneel verpakt in karton ga neerleggen ;)

Ga een poging doen, heb ook nog een werkpaard waar wel eea in gaat passen.
 
Je staat erbij fsa70!!!

Trouwens: kent iemand Daaan5, heeft zich wel opgegeven...maar daarna is er radiostilte gekomen
 
Nope geen idee zat gisteren even rond te neuzen, maar nadat hij in dit topic gereageerd heeft hij niets meer gedaan met Carclean.com dus ik denk dat je die kan schrappen..:|~*
 
helaas kan ik hier niet aan mee doen :schaam om dat ik dan nog herstellende ben van mijn operatie

maar een detail dag in je eigen woon plaats!! kan niet beter.

ik kom zekers ff langs :-b
 
Hallo allen,

Heb net weer wat voornemens afgestoft (haha flauw) om weer wat te gaan ondernemen met CarCleaning als doel.
En tref dit draadje aan met de meeting in de buurt.

Graag zou ik hierbij willen aansluiten (als nieuw lid) om een stapje verder te gaan dan alleen de binnenkant van de voiture ...
 
Ik kan proberen de camera mee te nemen, weet nog niet of ik de auto helemaal ga aanpakken, en daarbij tijd/zin heb om als camerapiloot rond te lopen, maar we zien wel ff.

Ik zal van de week nog ff inventariseren, heb nog wel wat spullen die weg mogen, die neem ik ook wel ff mee.
Misschien meer mensen met overschot of overtollige producten, kunnen we een miniruilbeurs doen.

Dit mag sowieso weg, en volgens mij is er ook nog een panelpotje Dodo Juice Light Fantastic
20120304_163746.jpg
 
Ik ga ook niet heel de auto doen hoor!

Neem al mijn spulletjes, ja ja dat zijn er nogal wat, past zelfs in 1 box,.... lekker mee.
En ga gewoon lekker de motorkap, of ander vlak stuk aanpakken met de DAP/PRO.

Zijn vast wel een aantal die mij enige tips kunnen aanbieden, ga ik lekker testen, en en dan misschien lekker auto even wassen, en daarna zien we wel,...
Afruimen en stom staan kijken ofzo haha.