Ik heb ook een behoorlijke slag kunnen maken aan mijn auto (met hulp van 2 vrienden overigens waarvoor hulde
). Jammer dat Paulus naar ik begreep pech had gekregen en er dus niet bij kon zijn. Volgende keer beter (ook wat betreft de extractor
). Ook ik heb niet veel tijd besteed aan beppen met andere mensen, volgende keer zorgen dat de auto al klaar is voor zo'n meeting maar ik woon in een appartement en een indoor locatie als deze met stroom waar je dus kan polijsten is ideaal dus ook wel goed gebruik van gemaakt. Zou het niet handig zijn als elke indoor wasplaats een paar plekken met stopcontact zou hebben die je gewoon per uur kan huren of zo op rustige dagen/avonden? Iedereen was overigens zo druk bezig dat de lunch er bij in is geschoten.
Nog paar comments:
* DJ: Bedankt voor het organiseren, denk dat er zeker animo is om dit nog eens te herhalen!
* Jeroen; toen ik binnen kwam rijden viel jouw auto al zo op, man wat een glans en dat je dan schrijft dat het aan het eind van de dag nog meer was. Ik kan het haast niet geloven!
* Flerflep: Leuk om te zien hoeveel krassen je uit die motorkap hebt weten te krijgen na mezzo/oranje en finale/wit!
* Wilma: Ben ook benieuwd naar de hoge resolutie foto's. Goed dat je nog even tijd genomen hebt om een paar pics te schieten (en een filmpje van een mannetje die wel door de krasbaan gaat
).
* Eelco: Leuk om eens mee te kijken dat je aan de slag bent met een rotary, eind van de dag op een donker blauwe (mooie kleur) Audi. Maakt trouwens een stuk minder herrie, die Festool dan een DAP.
* Joost E31: Mooie wagen! Zag in je 'stelt zicht voor' topic dat je naast een 7 ook nog een 8 hebt
. Ik denk dat je nu helemaal om bent en binnen zeer korte tijd een DAP hebt liggen. In de tijd dat jij die 7 hebt gekleid was mijn auto haast klaar
* LB: Je dacht dat niemand het zag, maar ik zag het hoor; je liet je pad op de grond rollen, keek er naar, pakte hem weer op, blies er op, keek om je heen of niemand het gezien had en gebruikte hem toch nog maar weer
Tot de volgende keer heren (en dame)! Nog een spiegelplaatje nadat de wagen 'thuis' tenslotte nog in de Natty Liquid Blue is gezet.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]