• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys Bug Squash vraagje

alteaniels

Detailing chief
25 dec 2008
1.346
85
de werking van dit product is me wel duidelijk.

maar; hoe kan ik het beste gebruiken?

ik lees sprayen met 1:3 of 1:4 of onverdund mengsel.
- voor het foamen? (bijv inspuiten, foamen en daarna afspuiten)
- na het foamen en meteen auto wassen?
- of inspuiten, laten weken en dan afnemen met een doek (bugtowel wat dat dan ook mag zijn) voor het foamen of na het foamen?
 
Ik zou het verdunnen 1:3, opspuiten, even laten inwerken en dan afspuiten (liefst met HD) of bugtowel gebruiken.
 
Ok bedankt Dennis:cool:

dan gaat ie mee in de volgende bestelling, komt altijd wel van pas

wat is het verschil dan tussen een MF doek en Bugtowel?
kan je bijvoorbeeld ook een MF doek hiervoor gebruiken?
 
Ja hoor dat kan ook, een bugtowel heeft van die gaatjes die de vliegen meeneemt.
 
Tast dit de wax-laag aan? Ik doe zelf een hoop snelweg kilometers en heb niet altijd de tijd om die vliegenlijkjes direct te verwijderen met als gevolg dat deze nogal eens willen vast gebakken zitten op de lak.
Daarom ben ik aan het kijken naar een product als de bug-squash en of dit echt effectief is.
 
Ja, het is slecht voor de waxlaag.
Koop een Poorboy's Bug Towel. Als je auto goed in de wax zet kan je met dit doekje veilig de insecten verwijderen ;)