• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

poorboy's QD+

Juffer1 zei:
ik heb alle opties al gebruik. Andere doeken, meer doeken, meer QD+ gebruiken, minder QD+ gebruiken, op de doek spuiten, op de doek nevelen, op het deel spuiten (absolute NO-GO), op deel nevelen.... steeds vlekken ed.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Weet niet waar het aan ligt ,de fles is ondertussen half leeg van verschillende methodes te proberen. Het blijft veel te veel moeite voor iets wat snel moet gaan.
Nu gebruik ik gewoon Red Mist ,veel makkelijker en veel sneller ,zonder problemen.
 
Ik denk dat je gelijk hebt Snitser ,die is hier van toepassing. :) Het lukt me gewoon niet ,maar ik heb me er bij neergelegd..
 
H@RM zei:
Appart, ik gebruik naar alle tevredenheid de Pro-detailer with Carnauba vsn GC, een beetje op de doek spuiten en uitwrijven en klaar is Harm..

Schudde je het flesje wel goed voordat je het gebruikte?

Inderdaad, de CG Pro Detailer gebruik ik ook naar alle tevredenheid. Vergelijkbaar product als de PB QD+
 
inderdaad dat veel mensen verschillende meningen over de QD+ hebben..
kortom, de meeste mensen hier zijn er wel over te spreken, als je er geen goeie resultaten mee behaald gewoon wat anders nemen, klaar is klara.....

als het werkt is het goed spul.....
 
Ook ik gebruik QD+ naar volle tevredenheid, net weer even na het wassen de waxlaag ermee geboost.


Iemand die het kwijt wil, ik houd me aanbevolen.
 
Strepen met QD+? Ik heb er (gelukkig) totaal geen last van, ongeacht hoe ik het aanbreng. Ik vind het zelf nog wat fijner dan de QW+, ondanks dat in de laatste meer wax zit.
 
Zonet de QD+ wel naar tevredenheid gebruikt!
Wat ik fout deed? ik denk te lang laten zitten.

Ipv met een microfiber applicator, heb ik het deze keer opgesprayd en na circa 3sec met snelle bewegingen uitgepoetst met de zachte kant van een PB DMT.

De metallic flake op mijn auto is enorm! Ik hoor wel eens dat sealants daar om bekend staan, maar dit is echt 'erg' :party: Misschien toch maar eens een goeie sealant uitproberen ;)

De QD+ gaat nog niet in de stofhoek in ieder geval :)