• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Professional Polish op DAP900

AudiA3

Detailing rookie
11 aug 2010
342
0
Ik ga straks de nieuwe Suzuki Alto van m'n buuf ff een korte behandeling geven en wil als paintcleaner de Poorboy's World Professional Polish op de DAP900 gaan gebruiken.

Mijn idee was een zwarte of licht-groene pad en dan standje 3 of 4?

Iemand een ander idee?

Bedankt voor het meedenken alvast!

Euhm... komt ie dan he? : testspot! :-"

Pro Polish is een chemische polish, de cuttingfactor van de pad bepaald de werking... Zwart heeft geen cuttingfactor.

Stimpy, bedankt voor het meedenken maar voor gebruik als paintcleaner heb ik toch niet direct cuttingfactor nodig? Gaat mij er om, is stand 3 of 4 juist? Of moet ook dat bepaald worden met een testspot?

Voor wat extra bite mag je best een lichtgroene pad gebruiken, stand 3/4 is ook prima, maar dat kun je inderdaad ook bepalen met een testspot.

Ik zou standje 2/3 aanhouden om PB prof. polish te verwerken. Er zit zoals Adrie zei geen korrel in dus gewoon aanbrengen en weer afnemen.

Zwart is prima inderdaad om de prof. polish te verwerken als pure paintcleaner. Ik breng het spul ook wel aan met t handje + gele megs faom applicator.