• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Effe over Spray & Wipe: Ben ik al groot fan van, wordt buiten het kleien ( 1:1 verdund) voor van alles en nog wat gebruikt.
Nu heb ik m'n LP colectie weer eens opgediept en m'n LP van de Dire Straits - Dire Straits opgezet.
Ding is al redelijk "grijs" gedraait en het nummer Water of Love kraakte er lustig op los en sloeg zelfs een groefje over.
Tja, mooi klaute..zeg in het licht wel wat ranzigheid....wacht effe, spraytje S&W of een mf doek, over de LP gehaald en weer opgezet.
Helemaal TOP! Maakt dus prima LP's schoon. :)
Weer een toepassing ondekt!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik zat eens even te snuffelen bij de nieuwe producten. Zie ik ineens drie nieuwe Poorboys producten:
- Poorboys World - Aluminium & Metal Heavy Duty Polish
- Poorboys World - Chrome Polish
- Poorboys World - Clay Lube

Een korte zoektocht op de officiële Poorboysworld site bracht me niet veel verder. Daar worden ze nog geen eens vermeld.
Wat is het verschil tussen de Clay Lube en de Sray and Wipe??
Ik ben wel benieuwd naar de clay lube, van de lucht van Spray and Wipe werd ik altijd misselijk.:-&
 
Is het niet zo dat de aluminium en chrome polish eigenlijk gewoon afgeleid is van professional polish?
Ik vind professional polish een top product en vind deze goed werken op aluminium en chroom.
Ben benieuwd wat de meerwaarde van deze nieuwe producten is.
 
Prijzen van Poorboys zijn flink omhoog gegaan.
Klei bijvoorbeeld maar liefst 9 euro en professional polish 6 euro. Natty's ook stuk duurder.
Tuurlijk elk jaar wordt alles duurder maar dit zijn stevige percentages omhoog ineens.
 
emilio, niet allen de prijzen van PB zijn gestegen in de webshop, alle producten die van buiten de eurozone komen zijn duurder geworden, voornamelijk omdat de euro sinds vorig jaar flink in waarde is gedaald t.o.v. o.a. de USD en de GBP. Tim had trouwens heel mooi op voorhand de prijsstijgingen aangekondigd en was zelf zo coulant om de mensen die voor de prijstijging iets bestelden wat pas nadien binnekwam nog aan de oude prijs aan te rekenen. Prijsstijging is niet leuk voor de consument maar hier lijkt me enige kritiek niet op zijn plaats hoor.
 
Vind inderdaad dat CC, het heel netjes heeft gedaan met de prijs stijging door te berekenen.
Eerst melden een week van te voren, en dan pas doorvoeren.

Kan weinig zaken die zo eerlijk en open zijn, als CC.

Ook dat je gewoon gebruikte of nieuwe overcomplete detail spullen kan verkopen via het forum, vind ik uniek.
Zijn toch inkomsten die CC misloopt.
 
  • Leuk
Reactions: bros
Ik weet hoe het werkt hoor.
Zit zelf ook in de internationale handel (tropisch hout) met de vreselijke koers momenteel.
Ik kraak niemand af en zeker Carclean niet. Het is een constatering.
Wellicht overbodig dat ik het bericht hier neerzet maar dat mag ieder voor zich bepalen.
 
De sample flesjes lijken mij handig om bijv. in de auto te bewaren, maar het viel mij op dat alle samples €7,99 kosten. Nu is dat niet het grootste probleem, maar bijv. Spray & Wipe vind ik enorm "overpriced" als je het aan mij vraagt. €7,99 voor 120ml ipv €10,99 voor 473ml.....
de EX Sealant met Carnauba is resp. €7,99 om € 20,99....die snap ik wel...

Just my 2 cents.....
 
Klopt, maar de prijs per sample die wij betalen is ook gelijk dus de verkoop ook.
Ik denk dat een groot deel van de kosten in het transport/flesje zelf gaat zitten.

Dat was vroeger niet anders. Sample kit#1 met detailers was ook even duur als sample set #6 met duurdere producten en toen viel ook niemand op.
 
Kan me voorstellen dat het in een (complete) kit minder opvalt inderdaad. Nu lijkt mij de sample van bijv S&W "onverkoopbaar"...

Verder simpelweg doorgaan waar jullie mee bezig zijn!!!! Supertent :)^
 
Klopt het dat de Black Hole (nog) niet als sample te koop is?
Hoe vaak zou je met 120ml een gehele middenklasse auto kunnen behandelen?
 
Staat nu online:

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Black_Hole_Sample_120ml_PB_BH4oz_103136

Ik denk dat je 3 keer een auto kunt behandelen ongeveer, wellicht 4 keer.
 
Kent er iemand het verschil tussen Aluminium & Metal Heavy Duty Polish en Chrome Polish?
Ik ben op zoek naar een middel om RVS uitlaatsierstukken te onderhouden.

Update: staat blijkbaar hier al vermeld :schaam
 
  • Leuk
Reactions: Tim