• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Er is een grote zending onderweg maar we laten een spoedzending komen. Denk dat dat nog niet bekend was toen JAGR het vroeg.
We hopen die medio-eind volgende week binnen te hebben.

JAGR zei:
@ nicknameless
-Edit-
Snap je opmerking nu. Sloeg natuurlijk op CC en niet op mij.... haha

Ik bedoel ermee te zeggen dat het beter is om voldoende voorraad te hebben. Bestel dus gewoon een grote fles, stel dat midden in een klus ergens zonder komt te zitten...

De blauwe gritguard hebben we sowieso alleen die blauwe emmer niet maar wel een semi-transparante (dit is EXACT dezelfde emmer als de blauwe):

Semi-transparante emmers
Er is zelfs een combi met een zwarte gritguard.

Ik vind een semi-transparante emmer veel handiger dan een niet doorzichtige blauwe zodat je goed kan zien of het water vies is.

Dibbuz zei:
Er is een grote zending onderweg maar we laten een spoedzending komen. Denk dat dat nog niet bekend was toen JAGR het vroeg.

Gelukkig maar want mn handen jeuken!

De semi-transparante emmers zijn echt ideaal, dinsdag avond na het werk de auto ff gewassen. En je ziet gewoon hoe vuil je uitspoelemmer wordt, je zou bijna na een halve auto nieuw water gaan halen :lol

Moet alleen nog 2 leuke stikkers voor op de emmers hebben

Dibbuz zei:

Ah! Schitterend :cool Hopelijk heb ik 't dan nog binnen voor de Pasen, kan ik met 't Paasweekend lekker hobby'en :-b
Dat was idd nog niet bekent toen ik bestelde...

Misschien een idee om er gelijk een groepsaankoop voor te maken. Denk dat er veel mensen wel stickers willen hebben :-"

276159 zei:
De semi-transparante emmers zijn echt ideaal, dinsdag avond na het werk de auto ff gewassen. En je ziet gewoon hoe vuil je uitspoelemmer wordt, je zou bijna na een halve auto nieuw water gaan halen :lol

Ik heb bij de bouwmarkt een behang emmer gekocht, hier staat zelfs nog een schaalverdeling op.... voor die €2,- het viel me op dat een huishoudemmer duurder was.