• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rotary clinic I 19 september 2010 : polijsten en lakherstel met de rotary

Ehm, lang niet iedereen gaat op zijn eigen auto aan de slag, zeker niet als je nog ervaring op moet doen met een rotary.
Ik bedoelde eigenlijk binnen werken op een aantal testpanelen bij slecht weer. Bij goed weer kun je natuurlijk gewoon buiten gaan staan.
Het is misschien een compromis, maar beter dan geen clinic. Beter ook voor je planning. ;)
Wat het licht betreft: genoeg mensen die in een minder verlichte ruimte werken. Er is altijd nog zoiets als een Brinkmann.

Maar goed: gaat het niet, dan gaat het niet.
Wanneer krijgen we definitief uitsluitsel? (blijft toch nog voorzichtigjes hopen)
 
Gatverdemme zeg, en dan te bedenken dat ik een dag aan het regelen en organiseren ben geweest om juist nu te kunnen gaan.
Zeer spijtig.
(kijkt even of er geen hogedruk gebiedje aankomt)
 
Ik snap het probleem met regen eigenlijk niet zo goed. Jullie hebben toch de hele Diventa Bella ruimte? Perfect licht, geen regen. Gewoon een paar testpanelen(motorkappen ofzo) en tafels scoren en iedereen kan aan de slag? Zeker als je zo vaak moet verzetten en afzeggen. Tevens begint iedereen op een testpaneel te oefenen dus waarom niet gewoon bij carclean ook worden er menig ander clinics gedaan op testpanelen, ik zie geen probleem.
Just my 2 cents.
 
Deze ruimte kan niet gebruikt worden door een probleem met de vloer, de poetsbrug staat nu permanent omhoog en er kan geen auto in.

We zijn nog aan het puzzelen of we het op een andere manier kunnen doen.
 
We laten zondag gewoon door gaan, we proberen Diventa Bella voor de zekerheid beschikbaar te maken en de regen lijkt mee te vallen voor onze regio.

En anders kunnen we altijd nog een clinicje wetsanding doen buiten. :-D

Dus allen: tot zondag! :ja
 
Jammer voor mevrouw BlackPassat, die had gedacht dat ik dan wel mooi het plafond kon gaan witten als de clinic geen doorgang zou vinden.
Jippiieee!. Tot zondag :party:
 
Haha kom je weer mooi vanaf dan BlackPassat.

1 auto op de brug, 13 man er omheen, allemaal een paneel. Er moest toch nog een RS500 gedaan worden? ]d~^
 
Auw....

Regioverwachtingen waren steeds goed, vandaar dat ik laat nog ingeschreven heb. Blij dat het doorgaat!! :party:
 
Ik ben blij dat het doorgaat. :ja Ik ben zeer benieuwd naar de rotary. Ben zelf ook wel benieuwd naar hoe snel je door de lak heen kan gaan. Ik heb zo goed als geen rotary ervaring.