• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

Vraagje: Doen Meguiar's Professional en Meguiar's Marine RV ook mee tijdens de "Hour Mega Deals"? of zijn deze 10%?

Edit: hoe zit het met de kortingen in de shop op die dag? Neem aan dat of de 10% of de webshop korting wordt berekend (afhankelijk welke het voordeligst is)?
 
Vraag me af wat er daadwerkelijk nog als korting blijft staan in de lijst van de webshop op deze dag.
Als je echt korting wilt dan moet je OF wachten tot er weer een mooie kortingsdag ( bv de regenactiedag ) OF in de reguliere aanbieding staat OF tijdens de SDD.
Persoonlijk zou ik beetje vreemd vinden ( immers gelden de kortingen tijdens de SDD niet in de webshop gedurende die dag maar alleen aldaar face-to-face ) als alles gewoon in de korting zou blijven:
wordt een super dag georganiseerd en als je puur en alleen voor mindere prijs wilt dan 'moet' je in mijn ogen gewoon een dagje wieberen van de computer als je niet wilt langskomen.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening en ben geen aandeelhouder van carclean etc
 
hi_sven;335590 zei:
Vraagje: Doen Meguiar's Professional en Meguiar's Marine RV ook mee tijdens de "Hour Mega Deals"? of zijn deze 10%?

Edit: hoe zit het met de kortingen in de shop op die dag? Neem aan dat of de 10% of de webshop korting wordt berekend (afhankelijk welke het voordeligst is)?


Er is geen webshopkorting op de Summer Detail Day.

De Hour Mega Deals zijn geldig op ALLE Meguiar's producten die voorradig zijn.

Als er geen actiekorting geldt op een product, dan krijg je 10%
 
Jammer :(
Men is te bang om "af te gaan" en vergeten dat het om de fun gaat.
 
Dat vermoeden heb ik ook, ach volgend jaar verzinnen we wat anders. ;)

We zoeken nog deelnemers voor Mr. Skittles can Fly. Kom op mensen, hoe simpel en grappig wil je het hebben? Je hoeft dat beest alleen maar zover mogelijk te gooien! :ja
 
Heb je al iemand voor de hondenbaan Tim? (ik neem aan dat ie ook terug moet komen, of zoals dat in hondentermen heet 'apport' :-b )
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Mijn inzending voor de polish battle en er moet nog een laagje lekkers op! redelijk voor een bakkie uit 2005 toch dat ooit bij jullie clinic vol krassen voor de deur stond :grinning:
(zat een stomme vingervlek op mijn samsung zag ik later...grr)

Helaas kan ik er niet bijzijn en zit elders in t land, maar ik hou ook niet van dikke drukte dus ik zie de fonkelingen wel van de auto's als ik de A20 opdraai dan :)

Mooi die Monello vlag Tim en bedankt voor deze hobby want ik zie nu elk stom klein vlekje en krasje op de auto maar dat ligt aan mij haha
 
Goed dan, ingeschreven. Hoezeer ik mij verzet tegen geweld met een waardig vertegenwoordiger van een uitgestorven ras
Ik neem aan dat er na afloop professionele hulp is voor het zo veelvuldig mishandelde diertje :roll
Maar een pakje Ztroepwavffelz meenemen voor het bloedsuikergehalte van PJ ...
 
Sorry Tim, Mijn rug laat niet toe dat ik mr Skittles het verste ga gooien. Misschien ook maar goed ook voor mr Skittles anders had ik hem na de "mishandeling" ook nog EH moeten geven. ;)
 
hoe is het trouwens geregeld met het uitdeuken zonder spuiten?
Ik heb mezelf ingeschreven en gaat het dan op volgorde van binnenkomst of is er iets van schema waar je op in kan schrijven.