• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmmmm..... jammer :sob: Anders met alle noorderlingen maar een keer een eigen poetsdag organiseren :-D
 
kooijtje2;n429154 zei:
Ooh okee niet gezien jammer het zou voor carclean ook aanzienlijk in de verzend kosten schelen 5 keer 6,95 of 1 keer 6,95 maar helaas . Bedankt voor het antwoord

Wij krijgen zo ontzettend veel orders die dag dat het administratief niet bij te houden is om orders te combineren en verzendkosten handmatig te gaan schrappen / terugbetalen.
 
Janvis;n429202 zei:
Wordt tijd dat er een vestiging komt in het noorden van het land, vind het echt jammer dat het zo ver weg is had er namelijk best graag heen gewild.

Zal niet gaan gebeuren, sorry. Wij kiezen voor 1 centrale plek voor de showroom, kantoor en distributie. Het is niet rendabel om elders alleen een showroom of winkel te starten. Daarvoor is onze branche te klein / specifiek.
 
Tim Is ook begrijpelijk hoor en heb er dus alle begrip voor. Maar desalniettemin vind ik het wel jammer ;)
 
Tjah, wat is nou 2,5 uur rijden voor een leuk evenement?

Hoor hier binnen FRL dat veel mensen alles buiten FRL al enorm ver vinden,... Maar dat geld omgekeerd ook, heb je ook van die reacties van "jeetje, helemaal vanuit Friesland bla bla" maar goed dat is net zoiets dat men hier voor geen meter kunnen file rijden terwijl ze in en om de randstad in de file een meter om elkaar heen vliegen van links naar rechts ;)

Ik begrijp dat echt niet hé,... Terwijl het allemaal niets voorsteld in dit kleine landje.

Als ik geen nachtdiensten had, had ik daar heel de dag ook wel wéér rond geslenterd :-D
 
Komt de dap900 kit nu online ook met 25% korting of moeten we langskomen (3uur rijden ook..) Sent from my iPhone using Tapatalk
 
edit. Duidelijk dacht ik dat het vandaag al was. Foutje bedankt! Nog even weekje wachten met bestellen. Nu al zinin om pakketjes open te maken;)
 
Heya Peeps,

Even een vraagje wat betreft de enorme drukte en product voorraad. Zo te horen is het elk jaar enorm druk en vroeg me af of er misschien van tevoren al een lijstje met producten kan worden opgestuurd om teleurstelling te voorkomen.

Ik neem aan dat als je tijdens de actie een product niet kan krijgen doordat hij uitverkocht is, je het product later alsnog met korting krijgt, maar ik vroeg mij bovenstaande gewoon effe af. :-D


In mijn geval zal ik niet de financiën hebben om van alles aan te schaffen, vandaar de vraag in het algemeen.


Greetz
 
Quantoxx;n429504 zei:
of er misschien van tevoren al een lijstje met producten kan worden opgestuurd om teleurstelling te voorkomen.

Welke teleurstelling wil je hiermee voorkomen? De aanbiedingen zijn slechts geldig in bepaalde tijdvakken, dus je kunt die niet vooraf reserveren.
Voorraad is altijd wel goed te noemen en voor zover ik heb meegemaakt worden de kortingen gewoon doorgerekend op producten die nageleverd moeten worden omdat ze niet meer voorradig waren.

Wat wel handig is, is om vooraf een verlanglijstje samen te stellen in de webwinkel.
Bij de kassa kunnen ze die zo tevoorschijn toveren en omzetten naar een bestelling.
Dat scheelt Carclean en jezelf veel tijd.
 
Lees hier dat er een Dap900 kit op de sdd in de aanbieding komt welke kit is dit ?
vraag overbodig geworden sorry, Antwoord al gevonden op deze site, onderwerp DAP.
 
Wat als in speciaal voor de dap900 kit naar SDD kom en deze is reeds uitverkocht? Kan ik deze dan bestellen op SDD met korting? Sent from my iPhone using Tapatalk
 
De kans is erg klein dat de kit uitverkocht raakt, maar als hij op is, dan is het formeel zo dat de aanbieding niet meer geldt.
 
Wil je op de SDD wat aanschaffen? Dan is het handig om twee dingen te doen:

1) Een account aanmaken op https://www.Carclean.com/logon.aspx (als je die nog niet hebt natuurlijk) en

2) De producten die je op de dag wenst te kopen allemaal op je verlanglijstje te zetten:

https://www.Carclean.com/logon.aspx?ReturnUrl=/My/wishlist

Dit bespaart ons en dus jullie een hoop tijd!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.