• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Kogel is door de kerk.
Ik ben tijdens de eerste meeting aanwezig geweest, maar zal de tweede (eerste Summer Detail Day) helaas moeten missen. ]-0

Mijn jongste dochter wordt aanstaande woensdag 13 juli VIJF jaar. Jullie zullen begrijpen dat dit groots gevierd dient te worden. De woensdagen lenen zich daar minder voor.

Ikzelf ben van een leeftijd dat ik mijn verjaardag (condoleance bezoek) het liefst aan mij voorbij laat gaan.
Ik lig niet meer nachten lang wakker van het mogelijke cadeau.
Ik tel niet meer de nachten tot aan mijn verjaardag, beginnend vanaf 20-nachtjes.


De grootse viering van mijn dochters verjaardag zal dus plaatsvinden op zaterdag 16 juli en natuurlijk ben ik daarbij.

Sorry Carclean en mede detailers, ik was er echt bijzonder graag bij geweest, maar deze ongelijke strijd moesten jullie helaas verliezen. Dit kon alleen mijn prinses winnen.

Ik had heel graag kennis gemaakt met een aantal van de gasten, andere gasten weer willen weerzien en ook had ik wat artikelen aan willen schaffen, maar dat komt dan wel weer een andere keer.

Allen heel veel plezier, bijzonder mooi weer en zeer mooie aankopen toegewenst.:)^

Aficior
 
Als ik wat mee moet nemen voor je (wat in de aanbieding is tijdens mijn aanwezigheid dan) dan hoor ik het wel.

En je prioritering kan ik heel erg waarderen ;) Wat ik trouwens altijd kreeg rond die leeftijd was een meetlint (zo'n oprolbaar plastic ding wat dames gebruiken tijdens kleding maken) en daar mocht ik elke dag een centimeter vanaf knippen. Kon ik de tel niet kwijt raken :)
 
@Aficor: jammer om te lezen had je graag willen ontmoeten. Helaas is het eenmaal zo en wens je alvast een leuke en gezellige dag
 
@Frans: Oorspronkelijk kon het t/m gisteren cq tot vandaag.
Wellicht dat een info@carclean nog een deurtje voor je kan openen ?

@Soepergrover: Joost, als ie nu ff dooreet dan telt ie voor 6 .... is de BBQ ook van doorgang verzekerd :D
 
Tnx MK, zie dat trouwens nergens vermeld in de openingspost.
Heeft dat dan in de nieuwsbrief gestaan ofzo?

Voor zover ik het begrijp, is dat voorinschrijven alleen om te peilen hoeveel mensen er komen.
Dus het lijkt mij dat er verder niets aan de hand is en ik me gewoon voor de BBQ kan inschrijven?
Affijn er zal best iemand van CC langs deze topic komen, om dat te bevestigen.

Edit: zie net dat het inschrijven van de BBQ tm vandaag was, terwijl ik het over de dag zelf had; https://www.Carclean.com/Clinic.aspx?id=24

Heb me iig ingeschreven en betaald voor de BBQ zojuist, om te voorkomen dat ik te laat ben.
 
Kan me niet meer inschrijven , ik zou graag even langskomen (150 km enkel rit ) om wat spullen te kopen .

Mag en kan dit , of word ik gewoon geweigerd aan de deur :(

Stel je voor dat ik 300 km rijd om niks :sob:

Marc
 
Ben blijkbaar te laat om me op te geven voor alleen de meeting zelf:sob:

Hadden weekendmeeting met de club, en vrijdag was ik me vergeten op te geven:klap
 
Ik heb een lijstje gemaakt van wat ik persé wil kopen.
Ik geloof dat ik nu elk uur wel even naar binnen moet 8o

Maar wel heel vervelend hoor, van die lijstjes maken :grinning:
 
Ik kan met m'n Nederlandse pinpas ook overal betalen in België, dus kan me bijna niet voorstellen dat dit niet zo is.