• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Ik heb dit keer NIETS besteld en heb dus ook alleen maar lof voor het carclean team
Als ik iets besteld zou hebben zou ik die lof onbeperkt OOK gehad hebben
Wat de verbeteringen ook kunnen zijn, ze zijn futiel ten opzichte van de korting en de kwaliteit

Gelukkig zijn er ergere dingen om je druk over te maken
 
Kan niet wachten :D
a43d0593-e8d6-4e3e-9a32-916bf1ca6e90.JPG
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik zie dat mijn laatste order vandaag ook de deur uit gegaan is bij CC.

Ergens volgende week alle 5 pakketjes maar even ophalen.
Steekwagen niet vergeten natuurlijk...
 
  • Leuk
Reactions: Muskito
2 bestellingen gedaan.

1 pakket staat op uitleverbaar, dus die zie ik donderdag of vrijdag wel.

1 bestelling staat op onvoldoende voorraad, iemand was me net voor en had het laatste maatbekertje van 35 cent te pakken.
 
2 bestellingen gedaan.

1 pakket staat op uitleverbaar, dus die zie ik donderdag of vrijdag wel.

1 bestelling staat op onvoldoende voorraad, iemand was me net voor en had het laatste maatbekertje van 35 cent te pakken.

Heb hier juist hetzelfde voor ;).
Worden deze bestellingen pas verzonden wanneer dit laatste voorwerp op voorraad is?
 
Je zal maar besteld hebben en nog twee weken offshore zitten tot je je pakketjes uit mag pakken...:oops:
Top actie die SSS en ik had nog wat producten op het 'nice to have' lijstje staan... die nu toch met een mooie aanbieding beschikbaar waren! Erg leuk, hoop dat ik volgend jaar verlof heb als de SDD georganiseerd wordt!
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Ik heb vandaag voor het eerst in anderhalve maand een vrije dag kunnen krijgen, en had eigenlijk voor vandaag een wasbeurt ingepland. Ik vrees alleen dat ik de hele voorraad droogdoeken van CC nodig heb om de auto droog te krijgen met deze zondvloed. (Ik had dus eigenlijk iets van 30 droogdoeken moeten bestellen tijdens de SSS)
 
  • Leuk
Reactions: mk-us
Van mij is de 4e op de post gedaan, de 5e wacht ik momenteel nog op. Pakbon is al geprint maar dat staat vanaf vanmorgen al zo :p