• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Hallo allemaal ik heb even een vraag. Ik wil zo ook mijn bestelling doen. Maar bij mijn winkelwagen blijven de prijzen zonder korting staan hoe werkt dit ???

Mvg John
 
1 check de tijd nogmaals
2 ververs de pagina
3 kijk of de prijs geen bunbel prijs is en zoek het product op via de zoekfunctie om te kijken of er ook bijvoorbeeld andere verpakingen zijn
Wat u vooral niet moet doen is tegen het scherm aanslaan of uw mobiel weggooien !
Succes :D
 
Hallo allemaal ik heb even een vraag. Ik wil zo ook mijn bestelling doen. Maar bij mijn winkelwagen blijven de prijzen zonder korting staan hoe werkt dit ???

Mvg John

Ik denk dat ze je pas in de winkelmand moet doen als de korting actief is. Dus eerst op de verlanglijst, zodra de korting actief is...verlanglijst -> winkelmand
 
Same here, vooral dodo producten! ;)

Was even bang dat ik door lage voorraad juist tegen 1200 de dingen mis zou lopen die ik graag wilde hebben, maar om 1158 werden de kortingen van gyeon en poorboys world ook al meegenomen, alles gelukt!
 
Zou er vandaag een Dagrecord aangaan? Qua omzet of misschien qua aantal orders?

Ik heb besteld om 11.49u, kon niet meer wachten tot 12 uur voor die twee euro extra korting op PB Pro Polish. Want je zal maar net zien dat er om 12.01 een of meerdere producten niet meer op voorraad zijn en je alles kunt gaan omgooien.

Lekkerrrr!
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Bestelling gedaan, alleen de gele en oranje pads van Monello waren niet meer op voorraad. Heb ze alsnog kunnen bestellen. Worden deze dan gewoon later geleverd? :eek:
 
Zou er vandaag een Dagrecord aangaan? Qua omzet of misschien qua aantal orders?

Ik heb besteld om 11.49u, kon niet meer wachten tot 12 uur voor die twee euro extra korting op PB Pro Polish. Want je zal maar net zien dat er om 12.01 een of meerdere producten niet meer op voorraad zijn en je alles kunt gaan omgooien.

Lekkerrrr!

Ik had precies hetzelfde, in wilde wachten tot 13:00 voor enkel een product van Nanolex, heb die paar euro maar voor lief genomen en de bestelling geplaatst.
 
  • Leuk
Reactions: Dreier-Reihe