• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Verlanglijst staat klaar! Is het mogelijk om te bestellen, optie ophalen kiezen en af te rekenen in de showroom? Of mag er tijdens de SSS alleen direct betaald worden?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Beste leden,

Hoe jullie het ook al weten staat er morgen een spannende dag op ons te wachten.

Maar mijn vraag is van om hoe laat begint de verkoop eigenlijk(9:00-10:00) ?

Heb vernomen van @gogo dat de uren en de merken op verschillende tijdstippen een korting krijgen.
Staat dat ergens officieel vermeld?

Mn nadeel is wel zo dat ik gene Facebook heb. Kan ik dat ook ergens op het forum terug vinden?
 
Is er iemand uit de omgeving Amsterdam die morgen afreist richting Berkel en Rodenrijs en voor mij de emmeraanbieding kan meenemen?
 
A4 / A13 en dan afslag TU-Delft richting Pijnacker. Rotonde bij het motorhuis rechtdoor en dan de grote rotonde met de stoplichten rechtsaf. Zoals @nicknameless ook aangeeft. Is een prima te doen route! Extra drukte zal er wel zijn ja!
Vanuit Rotterdam / Utrecht / zuiden is het ook heel makkelijk om de A13 te vermijden! Afslag Centrum / St Franciscus op de A20 nemen en dan alsmaar de N471 blijven volgen. Kom je vanzelf langs Carclean!
 
Zo, ik zit inmiddels in Groningen (bij de familie), dus ik ben er niet bij. Ik zal nog ff bezien of het online wat wordt en anders houd ik de centjes in de beurs. Net een nieuw huis gekocht dus.... nu kan ik nog geld uitgeven :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Tommy86
Ik lees al jaren mee op dit forum, zelf eens wat Clay, Blackhole en Natty's Paste Wax besteld, maar morgen wordt voor mij de dag om de Dap900 en nog een ruime verzameling spullen te bestellen Wordt een duur weekend, maar ik krijg er wat moois voor terug! Rij inmiddels zelf een witte Alfa Giulietta, kan ik me straks helemaal op uitleven

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
 
Lijstjes lijstjes lijstjes, iedereen kent het wel...
20160902_222132.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
@Istnogferarie
Elk productmerk heeft zn eigen briefje. Heb soort tijdlijn gemaakt met wat ik wanneer moet bestellen :rolleyes:. Het gat is groter dan de hand eigenlijk voor deze student, maarja het zei zo...
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie