• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Haha welkom bij het virus, dat bedrag 'dingetje' zul je nog wel vaker hebben. Op Carclean.com heb je niet voor niets een verlanglijstje dat bij velen altijd maar langer en langer wordt.
Speciale doeken zijn er vooral voor de ruit, droogdoek, rest kan in principe met zelfde doeken zou ik zeggen, maar er zijn zoveel soorten. En eerlijk gezegd heb ik voor iedere taak een andere doek haha.

Ikzelf heb een litertje Poorboys APC, prima spul ook. Maar dodo ook hoor!
 
Foamen jullie ook allemaal of zijn de meningen daar over verdeeld? Mocht ik willen schrappen in mijn lijst dan is dat natuurlijk een flink deel.
 
Foam de auto bijna altijd alleen als de auto binnen 7 dagen opnieuw gewassen wordt laat ik het achterwegen. Mooie van foamen is dat het simpel en eenvoudig is maar toch heel erg effectief. Daarnaast wil je zo min mogelijk contact met grote vuildeeltjes en je washmit. Dan helpt dit enorm om dat te voorkomen en dus geen krassen te maken.
 
Ik foam ook altijd. Scheelt veel met wassen!
Reken nog even uit wat de foamlans met Monello foam los met korting kost ten opzichte van de voordeel bundel :)
 
Foamen +1

Ik ben zelf begonnen zonder foamkit, wilde eerst het stappenplan compleet hebben om full detail te kunnen doen. In die zin is het niet noodzakelijk. Je kunt nog vaak genoeg bestellen, kwastjes, spuitflessen, je gaat steeds meer details upgraden let maar op haha.

Nu ik het eenmaal heb gebruik ik het iedere wasbeurt, in de zomer vaak nadat ik 60 seconden insectspray heb opgespoten. Neutraliseert de insectspray en weekt en voert het vuil af.

Leuke bijkomstigheid is dat foamen echt iets voor detailers is, het 'poetsvolk' doet dat nooit. Geeft me altijd een extra happy gevoel van 'lekker detailen'

En, ow ja...Foamen moet gepromoot worden:cool:
 
Ik foam ook altijd, maar voor het eindresultaat van een detail maakt het niet uit.
Het levert je vooral veel gemak op net als het bezitten van meerdere pads van dezelfde kleur.

Daarnaast is foamen gewoon heel erg leuk om te doen

Qua prijs maakt het niet uit of je hem nu koopt of later, dus je kan hem ook over een paar maanden een keer bestellen.
 
Foamen is geweldig! Alleen al de uitdrukking op de gezichten van buurtbewoners!
Daarnaast voert t lekker veel vuil af en week je de boel zovast voor... Wat mij betreft een echte aanrader en als je toch al een HD-reiniger hebt eigenlijk een must...
 
verlanglijstje staat klaar, is dat zaterdag je mailadres doorgeven aan de betreffende medewerker, zij pakken je verlanglijst erbij, gaan alles bij elkaar zoeken, en ik kan afrekenen + koffie drinken? Of zit er nog een andere werkwijze aan vast? :)