• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

@Tim , is het ook mogelijk om alle producten die je graag wil gaan bestellen in je winkelmandje te doen. En dan tijdens de actie / tijden de producten selecteren / aanvinken die 'dan' in de aanbieding zijn?
 
@Tim , is het ook mogelijk om alle producten die je graag wil gaan bestellen in je winkelmandje te doen. En dan tijdens de actie / tijden de producten selecteren / aanvinken die 'dan' in de aanbieding zijn?

Zet ze op je verlanglijstje.. Dan heb je alles bij de hand. Op het juiste moment voeg je de gewenste artikelen toe aan je winkelwagen en reken je af!
Is overigens ook the way to go voor in de winkel.. De verlanglijst kunnen de heren (en dames) daar ook zien!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
that moment when it is "Pay Day" aaanndddddd its gone....

Hele maand weer als een sloeber leven :p maar genieten van alle producten. ik heb inmiddels ook alles klaar staan.
 
Jammer dat er geen overzicht is van de voorraad bij je verlanglijstje. Je moet ieder product aanklikken om te zien of het er nog is, toch?

En weet iemand of je, als je ingelogd bent, nu al een winkelmandje kunt aanmaken voor zaterdag?
 
Ik heb het net even gecheckt, bij cc.nl winkelwagentje staat er een groen vinkje of rood kruisje achter, dus zie je meteen hoe het zit.
Bij cc.com winkelwagentje (dat overigens niet gekoppeld is aan de cc.nl winkelwagen bij mij zie ik), zie ik geen vinkjes of kruisjes.
 
Hallo allemaal,

Ik heb een verlanglijstje gemaakt van producten die ik bij de summer sale online wil bestellen. Nu weet ik niet of ik die hier neer mag zetten of een nieuw onderwerp moet starten. Zo ja geef maar aan waar dan doe ik dat.

Nu heb ik het forum goed doorgespit en ben op de volgende lijst uitgekomen.
Zouden jullie hier eens een blik op willen wagen en wellicht wat tips en opmerkingen/aanmerkingen willen geven?
Ongetwijfeld ben ik wat vergeten...

Ter info ik ben een starter en omdat ik een hoop nodig heb, heb ik ook de prijs kwaliteit verhouding in het oog gehouden.
Ik heb een zwarte astra h station en een groen/blauwe corsa c. Heb ook een Karcher K2.02 max 100 bar met bajonetaansluiting.
De pads heb ik ook recessed gepakt om de combiset na te bootsen met de DAP uit de aanbieding.
Kleiset gebruik ik al langer en heb nieuwe emmers.

De lijst:
1 Polishing Power - SSS DAP900 V3 Kit
2 Monello - Raffini 6" Recessed Foam Light Cutting Pad - Orange
3 Monello - Raffini 6" Recessed Foam Cutting Pad – Yellow
4 Monello - Raffini Veloce Premium Compound - 250ml
5 Colad - Aqua Dynamic Maskeertape 19mm breed
6 Monello - Peluche Verde Trio - 45x45cm
7 Monello - Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
8 Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845 - 473ml
9 Poorboys World - Black Hole - 473ml
10 Monello - Non-Ferro - met verbeterde sprayer - 500ml
11 Monello - Thick Mitt
12 Gyeon - Q²M Prep - 500ml
13 Valet Pro - Citrus Tar and Glue Remover - 500ml
14 Wolf's Chemicals - Car Shampoo - White Satin
15 Monello - Monello Easy Detailing Duo Cutting and Finishing Pad
16 Monello - Lancia Foam Kit for Karcher K-series Artico Magico 5000ml Voordeelbundel

Ik zou zeggen schiet maar raak en alvast bedankt!:)

Groetjes, Klaas
 
Lijkt mij geen voordeelbundel.
Is gewoon een 3 pack uit de fabriek denk ik.
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben alles met rode prijzen is geen korting
Kan helemaal verkeerd zijn(hopelijk).

Dan pak ik ook die bundle ipv individuele doeken.
 
De black hole wil ik gebruiken als opfrisser.
Welke APC is een goede? De Dodo Juice Total Wipe Out Concentrate (1:10) 500 ml?
De Monelle Thick Mitt wil ik 2 stuks.
@Dreier-Reihe Wat bedoel je met meer doeken? Meer of ook andere soorten?
 
Rode prijzen = aanbieding = uitgesloten van de acties
Meer doeken: meer in aantal! Maar ook in soorten. De glasdoek van monello is echt een aanrader. Zo ook de nero's voor het uitpoetsen van wax..
APC: ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid de professional van Meguiars.
 
Ja precies, 3 doeken voor polijstwerk is heel krap, voor 3 staps polijsten van een middenklassen auto denk ik eerder aan 15-20 Peluche Verde. Nog los van andere doeken voor wax, black hole, ruiten etc etc.

Dat brengt me ook op het aantal pads, 1 pad van elk is leuk om te beginnen maar onhandig omdat je constant de pad staat te reinigen. Bij 2-3 pads kun je een tijdje door voordat dat hoeft.
 
Ik wilde de Monello - Peluche Verde Trio gebruiken voor het afnemen na het polijsten en dan kan ik de nero toevoegen voor het uitpoetsen van de wax dus. Als de trio niet mee doet wordt het per stuk.
De monello vetro bianco is toegevoegd!
Welk doek voor de black hole? Gewoon de Peluche Verde?
De aantallen ga ik ophogen.
Moet ik wel kijken waar ik straks op uit kom wat betreft bedrago_O