• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Als ik het me goed herinner kreeg ik een berichtje van jullie dat mijn bestelling af te halen was.
Dát en duidelijk vermelden dat ophalers op 3 september zelf niet mogelijk zijn, lijken mij wel een goede oplossing, mits alles technisch/logistiek te regelen is. Het lijkt misschien een eenvoudige oplossing, maar het moet wel kunnen.
Zoals @Tim al aangaf: hij zou ernaar kijken. Wacht het even af.

Houd er ook rekening mee dat het wat tijd kan kosten eer de ophalers verwerkt zijn. Ik herinner me de vorige SSS waar we met zijn allen als een bezetene in de weer zijn geweest in het magazijn, maar waar de hoeveelheid bestellingen zo groot was dat alles onmogelijk dezelfde dag verwerkt kon worden.

• Leuk
Reacties: Tim en Dylandr
Ik wilde mijn geplande aankopen afhalen de week volgend op de SSS of misschien nog later. Gewoon netjes wachten totdat Carclean aan mij bericht dat het bestelde gereed is om afgehaald te worden.
Hoeft van mij absoluut niet op die zaterdag. Dan hebben ze het veel te druk.

Misschien is het maar goed dat ik 3 september quasi heel de dag al iets gepland heb, ik zou me weer niet kunnen inhouden anders.
Maar nu met de verbeterde mobiele website weet je maar nooit ;).
Alleszins veel mooie aanbiedingen! Verdienen jullie daar wel nog wat aan :yum

Alleszins veel mooie aanbiedingen! Verdienen jullie daar wel nog wat aan :yum

Mijn pa zit in de detailhandel, als ik zie wat daar vaak voor een flinke winstmarges op producten zitten voor consumenten.
Zelfs met hoge kortingen wordt er nog goede winst behaald.

Haha @Ferdy ik zoek ook iemand die de emmertjes voor me kan meenemen :p
Heb familiedag 3 september.. normaal altijd leuk maar nu op een super slecht moment haha..

Mmh, voor jou is het maar 17min langer crossen dan als mij, en ik ben er tot nu toe toch een drietal keren geweest :p

Ben er geweest met de Gyeon clinic, maar om nou zover te rijden voor een paar emmers, dat loont zich helaas niet.
Ook op mijn online bestelling bespaar ik zo'n 40 euro, ook dat loont zich helaas niet om voor te rijden.

Daarbij zullen de merken waarschijnlijk ook wel iets mee doen..

Maar dat maakt allemaal niet zoveel uit voor ons en het neemt niet weg dat de prijzen voor ons als eindgebruiker gewoon super zijn en dat we er allemaal heerlijk van kunnen profiteren!!
Super weer zo'n actiedag heren van CC!! (Al denkt mijn portemonnee daar weer anders over..)

• Leuk
Reacties: Ferdy
Als je om 12.05 bestelt dan pak je toch in 1 keer Colinite 303 monello dodo scholl en mothers?

en dan om 14.05 de andere merken.

Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite, 303 en Monello
Van 11.00u tot 13.00u -25% korting op Dodo Juice, Scholl en Mothers Wax
Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Poorboy's World, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz
Van 13.00u tot 15.00u -25% korting op Nanolex, Sonax en Autoglym
Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse, Kenotek, Voodoo Ride en Meguiar's

Je hoeft maar twee bestellingen te doen over de gehele dag om alle kortingen mee te pakken. Om 12:15 en om 14:15. De merken met tijden en kortingen overlappen elkaar. :)

Dus om 12:15 gooi je de producten van deze merken in het mandje:
Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite, 303 en Monello
Van 11.00u tot 13.00u -25% korting op Dodo Juice, Scholl en Mothers Wax
Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Poorboy's World, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz

En om 14:15 deze
Van 13.00u tot 15.00u -25% korting op Nanolex, Sonax en Autoglym
Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse, Kenotek, Voodoo Ride en Meguiar's

Gewoon een tip, zomaar ;)

• Leuk
Reacties: morphf
Nu begint er bij mij langzaam maar zeker het besef te komen dat zo'n super sale daggie eigenlijk in mijn geval helemaal niet goed gaat komen!
Kan wel eens een prijzige dag worden...

Laatst bewerkt:
Nu begint er bij mij langzaam maar zeker het besef te komen dat zo'n super sale daggie eigenlijk in mijn geval helemaal niet goed komen!
Kan wel eens een prijzige dag worden...

Hier zit ik met het zelfde "probleem"...
Anderzijds stond ik wel op het punt om voor de zaak de Autoglym Engine and Machine clean te bestellen en de Meg's APC in gallon verpakkingen.. Daarin gaat het dan wel weer flink schelen!

Ik zeg elke dag.. oké meer heb ik niet nodig.
Vervolgens vul ik de volgende dag het mandje weer aan, want dat heb ik toch nog écht nodig..
En dan zeg ik alweer, Oké nu stop ik echt.

Niet dus....

• Leuk
Reacties: Kadjar en Sugr_81
kan niet wachten tot 3 september, mijn wish list wordt alleen maar groter en groter.
nieuwe Nanolex :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:spulletjes bestellenm dan kan ik mijn collectie compleet maken hopelijk.
Zag ook twee nieuwe producten, de headlight coating en de drying towel.