• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

En toch gaat het nu al snel, kijk maar naar Monello - Non-Ferro - 5000ml die is al uitverkocht.

En Gyeon - Q²M Tar - 500ml is er nog maar 1 over.

Ik denk dat het nog echt spannend gaat worden, ik kan me al inbeelden dat het bij de sommigen de druktoetsen van de computer het niet gaan uithouden, this te hopen dat het systeem van Carclean er goed tegen kan, LoL

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Kadjar
En toch gaat het nu al snel, kijk maar naar Monello - Non-Ferro - 5000ml die is al uitverkocht.

En Gyeon - Q²M Tar - 500ml is er nog maar 1 over.

Ik denk dat het nog echt spannend gaat worden, ik kan me al inbeelden dat het bij de sommigen de druktoetsen van de computer het niet gaan uithouden, this te hopen dat het systeem van Carclean er goed tegen kan, LoL

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Vanaf elk moment dat een merk in de aanbieding zit duik ik er vol op hoor haha
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Vanaf elk moment dat een merk in de aanbieding zit duik ik er vol op hoor haha
Hahaha, dacht dat ook maar zelfs de stock is beperkt. Dus de stage staat op very difficult Das zoals de lotto winnen.

Ik wil het zekere voor het onzekere nemen. Heb de nodige al besteld om aan te vullen op mijn stock. Of voor het zelfste geld moet je nog wachten tot het gearriveerd is bij Carclean en dat kan soms even duren.

Dus de gouden raad is bestel de producten dat je zeker nodig hebt en de rest zal wel volgen

Ps Carclean heeft ongeveer 5000 klanten hip hip hoera
 
Dacht het al wel ergens gelezen te hebben, maar kan het niet meer terugvinden: wat als een product niet meer op voorraad is? Krijg je dan nog wel de korting en wordt deze nagestuurd?
 
Door de Brexit sale zijn er verschillende Dodo Juice (bijna) uitverkocht, dus hoop dat deze nog voor de SSS opnieuw voorradig zullen zijn. @Tim Bestelling naar de UK plaatsen duurt niet lang, en is snel in Nederland hé. Hint :innocent:
 
Laatst bewerkt:
Dacht het al wel ergens gelezen te hebben, maar kan het niet meer terugvinden: wat als een product niet meer op voorraad is? Krijg je dan nog wel de korting en wordt deze nagestuurd?

Uit deze regel begrijp ik van niet:

Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.
 
  • Leuk
Reactions: Celis
Is het eigenlijk toegestaan om meerdere actie producten aan te schaffen?
Bijvoorbeeld: Ik zou meerdere Grit Guard emmer pakketten kunnen halen (voor andere forum members...)
of een ander voorbeeld: ik was van plan 2 x 1 liter Acquafobia aan te schaffen, maar het is voordeliger om 4 x de 500 ml actie te kopen.
 
Ik had de emails van carclean uitstaan maar wil natuurlijk graag weten wat ik kan bestellen zaterdag:cool:
Is er toevallig iemand die een schematje voor me heeft, of nog beter een kopie van de email ?
Sorry Guys :scream:
 
Ik heb vorig jaar ook de Faro en de battery pack apart gekocht... Was tijdens de actie ook goedkoper :)
 
Pff mijn lijstje is al opgelopen tot 400€

De DAP doet de prijs snel oplopen he

Toch nog wat knippen.