Ben er klaar voor hoor
Alleen nog even wat dingen schrappen want deze prijs gaat hem niet worden
Handig. Zoiets ga ik nu ook ff maken!Ben er klaar voor hoor
Bekijk bijlage 86643
Autocorrectie op de ipad . Moest even twee schermen hebben om sneller het lijstje te maken'Spray and wipte'?
Da's geen detailingproduct.
Nope, ophaalfunctie schakelen we uit op de SSS.Je kan kan ook in delen bestellen en ophalen selecteren... En daarna alles in 1x ophalen
Zal wel omdat niemand de hele dag in de showroom gaat staan voor de aanbiedingen. Maken ze nog wat goed als er extra verzendkosten bij komen of dat men boven de 50 euro bestelt.Dacht eigenlijk CC een hoop bezorgkosten te besparen, maar er zal vast een goede reden voor zijn.
Jammer ik bestelde/betaalde de vorige editie volgens mij online en haalde dat enkele dagen later op.Nope, ophaalfunctie schakelen we uit op de SSS.
Bij de vorige keer hebben we als het goed is ook de ophaalfunctie verwijderd. Maar ik zal het nog even terugzoekenJammer ik bestelde/betaalde de vorige editie volgens mij online en haalde dat enkele dagen later op.
Ik dacht bij mezelf dat dat een hoop druk van zo'n dag af zou halen voor de CC medewerkers.
Jullie ervaren dat anders?
Wellicht kunnen we het wel zo doen, maar het gaat er primair om dat niet iemand online bestelt, kiest voor ophalen en een uur later op de stoep staat. Dus ik ga nog even overleggen.Dacht eigenlijk CC een hoop bezorgkosten te besparen, maar er zal vast een goede reden voor zijn.
Als ik het me goed herinner kreeg ik een berichtje van jullie dat mijn bestelling af te halen was.Bij de vorige keer hebben we als het goed is ook de ophaalfunctie verwijderd. Maar ik zal het nog even terugzoeken