• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Ben er klaar voor hoor :joy:
Alleen nog even wat dingen schrappen want deze prijs gaat hem niet worden :joy:


Schermafdruk 2016-08-23 19.29.05.png
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Tommy86
Zonder gekheid, is er iemand die naar de showroom gaat en voor mij de grit guard actiebundel en natty's black kan meenemen? :D
Uiteraard krijg je zakgeld mee.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Nope, ophaalfunctie schakelen we uit op de SSS.
Jammer ik bestelde/betaalde de vorige editie volgens mij online en haalde dat enkele dagen later op.
Ik dacht bij mezelf dat dat een hoop druk van zo'n dag af zou halen voor de CC medewerkers.
Jullie ervaren dat anders?
 
Jammer ik bestelde/betaalde de vorige editie volgens mij online en haalde dat enkele dagen later op.
Ik dacht bij mezelf dat dat een hoop druk van zo'n dag af zou halen voor de CC medewerkers.
Jullie ervaren dat anders?
Bij de vorige keer hebben we als het goed is ook de ophaalfunctie verwijderd. Maar ik zal het nog even terugzoeken :)
 
@Tim , Ik zou het wel jammer vinden als ik het niet "een paar dagen later op kan halen" kan kiezen. Misschien bij de optie ophalen zetten dat het niet op 3 september kan worden opgehaald, maar op de dagen daarna. Jullie hebben het doel bereikt dat mensen niet een uur later op de stoep staan, en de mensen hebben geen verzendkosten. Scheelt jullie weer administratie? (Al heb ik geen idee hoe jullie logistiek in elkaar steekt) :)
 
Bij de vorige keer hebben we als het goed is ook de ophaalfunctie verwijderd. Maar ik zal het nog even terugzoeken :)
Als ik het me goed herinner kreeg ik een berichtje van jullie dat mijn bestelling af te halen was.
Ikzelf zou graag online bestellen/betalen en zou er geen moeite mee hebben om een paar dagen te wachten op de spullen. En ja ik sta wellicht alsnog op de stoep maar dan kijk ik naar een paar glimmende auto's en ga ik niet in de rij staan
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Tommy86
Heb een jaartje overgeslagen maar tijdends de SSS in 2014 heb ik op twee aparte momenten bestellngen geplaatst en in de daarop volgende week mijn bestellingen opgehaald.
Wat maakt het deze keer moeilijker dan in 2014?
 
  • Leuk
Reactions: Aficior