• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Mijn bestelling ook rond 12.00u geplaatst, heb alle kortingen van Monello, Mothers Wax en Poorboys World mee kunnen pakken in 1 bestelling.:)
 
Zou er vandaag een Dagrecord aangaan? Qua omzet of misschien qua aantal orders?

Ik heb besteld om 11.49u, kon niet meer wachten tot 12 uur voor die twee euro extra korting op PB Pro Polish. Want je zal maar net zien dat er om 12.01 een of meerdere producten niet meer op voorraad zijn en je alles kunt gaan omgooien.

Lekkerrrr!

Geloof ik niet, het was te rustig in de winkel, maar zal wel weer een mooie omzet gedraaid zijn, en bovendien is de auto van Tim gewassen. :grinning:
 
  • Leuk
Reactions: Tim
@m@rio Ja, was wel weer even gezellig geweest inderdaad. Zie ik je volgende keer weer. Maar ik was er van 09:50 tot 14:30. Aardig tijdje dus. Met een hoop mensen staan praten en was leuk om eens mee te maken zo voor het eerst.
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
bestellingen vandaag ook de deur uit, tussen een detail door af en toe snel even op internet om de bestellingen de deur uit te doen :)
Van Monello washmitts tot nieuwe nanolex spulltjes voor de uitbreiding :)
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
@Michael Lammers Aan de hand van jouw bestelling kan ik zien dat ik een beginner ben, haha. Ik heb nu geen grote verpakkingen besteld omdat ik net begin. Als ik dan op jouw foto thuis kijk zie ik alleen grote verpakkingen staan.:p
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Hmmm :/ tijdens het bestellen mijn nieuwe adresgegevens ingevoerd, in de bevestigings mail staat het oude adres :eek:
Heb snel gemaild met bestelnummer en ik hoop dat mijn mailtje gelezen wordt voor de bestelling verstuurd wordt...
@Tim
 
Laatst bewerkt:
Wat is over het algemeen de levertijd van een DAP900 pakket als deze niet meer op voorraad is? moet ik dan in dagen, weken, maanden of jaren denken? :p
 
... en bovendien is de auto van Tim gewassen. :grinning:

Wat een lol was dat zeg. Heb me kapot gelachen. :joy:

20160903_135620.jpg


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=745156842291418&id=100003913276533

En de taart smaakte ook nog een goed.

https://www.facebook.com/groups/Carclean.com/permalink/1186353944760819/
 
Laatst bewerkt:
Mooie collectie uitbreiding hoor, toch wel gaaf al die grootverpakkingen. Ik was bijna overstag gegaan voor wat vijf liters autofinesse. Maar vind kleine verpakkingen ook wel leuk, kan ik eens wat anders proberen op z'n tijd!