• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

@Milano_MT mijn bak stond er niet zo netjes bij hoor, al een aantal weken niet kunnen wassen, en dat op een zwarte auto:joy:

Toch kan het altijd erger... Ik was met een vriend daar en we zijn met zijn uni zwarte (althans dat hoort ie te zijn) 156 SW gegaan, omdat dat ding op LPG loopt. Dan kost Limburg-Berkel opeens ook niks meer. Die auto was echter al 4 weken niet meer gewassen en zag uit alsof hij net de Dakar had gereden... Ik schaamde me enigszins. Het excuus? Ik moest eerst spullen inslaan op de SSS om die auto te kunnen poetsen, want ik had natuurlijk niks meer staan! :p
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah en Aficior
Ik heb gisteren een bestelling gedaan en afgerekend en betaald, maar geen email ontvangen en alles staat nog in mijn winkelmandje.
Vreemd. Ik hoop dat het in orde komt. Ik heb een mailtje gestuurd naar informatie@carclean.com.
Is dat het juiste adres ? Dat staat toch onderaan op de site. Maar bij mijn vorige bestelling had ik een bevestigingsmail gekregen van info@carclean.com.
 
@Bartman En als zelfcontrole kun je ook eens naar je uittreksels of zichtrekening gaan kijken of het al afgerekend is met CC.

Das zeker geen probleem voor CC die krijgen het wel voormekaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
De eerste poging tot bestellen ging bij mij ook niet meteen goed, ik betaalde met PayPal en drukte op de betaal knop en werd terugverwezen naar de homepage. Er was niks afgeschreven en heb het proces herhaald en toen was de bestelling wel in orde geplaatst.
 
Gaan we aankomende week dan maar een sss collectie foto topic aan maken

Verstuurd vanaf my geen snoer meer
 
@Bartman En als zelfcontrole kun je ook eens naar je uittreksels of zichtrekening gaan kijken of het al afgerekend is met CC.

Das zeker geen probleem voor CC die krijgen het wel voormekaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Ja, heb ik gedaan, het is inderdaad van mijn rekening gegaan.
Vermelding bij de transactie :
AANKOOP BANCONTACT/MISTER CASH MET KAART NR 6703 0514 6898 8300 - VERMEER BART OP 03/09 14:47 MOLLIE. BE INTERNET REF. : 6664101122426 VAL. 03-09
-243,86 EUR
Er staat ook wel bij :
Boekingsdatum: 05/09/2016
Valutadatum: 03/09/2016
Dus misschien is dat bij Carclean zelf nog niet te vinden bij hun overzicht dan ?
 
Ja, heb ik gedaan, het is inderdaad van mijn rekening gegaan.
Vermelding bij de transactie :
AANKOOP BANCONTACT/MISTER CASH MET KAART NR 6703 0514 6898 8300 - VERMEER BART OP 03/09 14:47 MOLLIE. BE INTERNET REF. : 6664101122426 VAL. 03-09
-243,86 EUR
Er staat ook wel bij :
Boekingsdatum: 05/09/2016
Valutadatum: 03/09/2016
Dus misschien is dat bij Carclean zelf nog niet te vinden bij hun overzicht dan ?
Even snel gekeken, betaling is binnen.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Oef.
Dat gaat dan in orde komen ?
Kunt u de produkten in mijn winkelmandje zien ?
Ondertussen staat het totaalbedrag op 297.33 €. Dat is dus een leuke korting die er gisteren gegeven werd :)
 
297 zie ik niet wel het bedrag wat bij je post staat van de mister Cash betaling van 243.
 
@Michael Lammers

Onder verwijzing naar de foto van jouw spullen.

Slim om die dunne schuimen knee-pads aan elkaar te plakken, waardoor ze wel werken.
Nu ik jouw gallons zo zie staan. Waar zijn dan de flessen waar je het in doet?

Heb een zooi lege monello flessen liggen. Daar kan je kiezen om op verhouding de fles te vullen, of op het aantal ML's.

Zeg @Michael Lammers volgens mij gebruikt ge je producten ook thuis om mee te schuren en te dwijlen, klopt dat? LoL.

Mooie verzameling heb Fun

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Haha, nee hoor. Alleen voor auto gebruik. Binnenshuis gebruik ik Dasty om te ontvetten ;)
 
  • Leuk
Reactions: Aficior en Sugr_81
krijgen we nu ook een SSAfterSale? Voor alle dingetjes die we toch nog vergeten zijn te bestellen... ?:rolleyes:

zou wel grappig zijn, ik was vergeten dat ik nogal wat scholl dingen op mijn verlanglijstje had staan den dus te laat voor de 25% korting, ik kon nog wel 10% korting doen maar zo hard had ik die spullen nu ook weer niet nodig.
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
Ik vind het een goed idee! 15% op max. 3 artikelen (als je er meer vergeten bent moet je je zorgen gaan maken over je geheugen) tijdens de FIFS. De F*ck I Forgot Sale...

Ik kan ook nog wel wat dingetjes gebruiken waarvan ik nu denk: had ik ze toch maar meegepakt.
 
Ik vind het een goed idee! 15% op max. 3 artikelen (als je er meer vergeten bent moet je je zorgen gaan maken over je geheugen) tijdens de FIFS. De F*ck I Forgot Sale...

Ik kan ook nog wel wat dingetjes gebruiken waarvan ik nu denk: had ik ze toch maar meegepakt.

Laat me raden: washmitts! :p
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
Ik vroeg me af waarom ik bij een bestelling van €254,17 verzendkosten moet betalen van €2,66. Komt dit door de betaling via PayPal?
 
1 102387 Monello - Disco Duo applicator pads € 3,19 € 3,19
1 103300 Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - Crumble Edition - 235ml € 14,99 € 14,99
1 103595 Polishing Power - DAP900 V3 Raffini Recessed Starterskit - Power Pack € 235,99 € 235,99
Verzendkosten: € 2,66
Totaal: € 256,83