• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Ik vroeg me af waarom ik bij een bestelling van €254,17 verzendkosten moet betalen van €2,66. Komt dit door de betaling via PayPal?

Ja bij Paypal betaling komt er een klein bedrag bij. Dit zijn dus geen verzend kosten maar betaal kosten omdat je Paypal gebruikt. Dit ligt aan Paypal trouwens en niet aan CC.
 
Das vreemd, net nagekeken of ik verzendkosten extra had bij mijn DAP, maar ik had alleen zelf de verzekering van 1,82 gekozen...

Ah Paypal zoals hierboven word gezegd ;)
 
Vreemd dat dat niet duidelijk was in het betaalproces. Anders had ik met ideal betaald. Let er wel altijd op, omdat het vaker voorkomt. Ook vreemd dat het onder verzendkosten staat op de factuur. Nouja, leergeld voor de volgende keer :)
 
Vreemd dat dat niet duidelijk was in het betaalproces. Anders had ik met ideal betaald. Let er wel altijd op, omdat het vaker voorkomt. Ook vreemd dat het onder verzendkosten staat op de factuur. Nouja, leergeld voor de volgende keer :)

Het staat erbij hoor. Als je het venster met verschillende betaalmogelijkheden voor je hebt, staan de daarbij gemoeide kosten er achter aangegeven.
 
Ik geloof het direct, maar heb het niet gezien. Het is nu duidelijk. Ik was verbaasd over de "verzendkosten" op de factuur :)
 
Inderdaad, het staat er duidelijk bij. Ook bij betaling met kredietkaart komen er betaalkosten bij, daarom heb ik het maar met mijn bancontactkaart betaald, dat was gratis :)
 
Wat je ook nog kunt doen als opties is, wat eigenlijk het beste zekerheid is of het goedgekeurd is door CC naar je orders gaan kijken. Dat is een soort historische betalingen dat je had/hebt uitgevoerd.

En waarschijnlijk heb je het al genoeg gehad van al dat betalingen.


Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie nog een leuke presentje gekregen bij de bestelling? Zal wel wat moeilijker gaan met de kortingen, maar ben wel benieuwd.
 
Hebben jullie nog een leuke presentje gekregen bij de bestelling? Zal wel wat moeilijker gaan met de kortingen, maar ben wel benieuwd.
Ik noem dat een kindersuprise. Dat vond ik altijd zo, leuk en was er ook altijd naar benieuwd wat ik zou krijgen en het beste van het verhaal was dat ik nog nooit iets dubbel kreeg. Ik denk dat we op niets mogen hopen of anders zou je het gezien hebben bij je afrekening vanonder of je iets kreeg als cadeau. (Gratis)

Ps. Wanneer mogen wel onze merchandise verwachten, zal het voor vandaag of morgen zijn dat ze de pakjes zullen sturen?
 
Ja bij Paypal betaling komt er een klein bedrag bij. Dit zijn dus geen verzend kosten maar betaal kosten omdat je Paypal gebruikt. Dit ligt aan Paypal trouwens en niet aan CC.
Dat ligt wel aan CC en niet aan Paypal.
Paypal (en andere incasso instanties) adviseren juist om geen extra kosten in rekening te brengen.
 
Altijd Spannend hé. Of je er inderdaad iets leuks bij krijgt. Het blijft een verrassing waneer wel en niet. Vorige keer kreeg ik bij een kleine bestelling een poetsdoek. En bij een bestelling van 430, - kreeg ik niks. Dus ben ook wel nieuwsgierig of er weer cadeautjes geleverd zijn bij iemand.

Verstuurd vanaf my geen snoer meer
 
Heren en dames,

jullie profiteren van 10, 15, 20, 25, 30, of 40% korting, je betaalt een klein percentage (PayPal of vergelijkbaar betalingssysteem) en/of verzendkosten vanwege afwijkende afmetingen en dan nog zeiken hierover? Serieus?
Je hebt de winst al verdiend met de kortingen, dus wat maakt die paar euro nou uit...

Zeuren over extraatjes? Serieus?
Jullie hebben al geprofiteerd van 10, 15, 20, 25, 30, of 40% korting... vind je het niet zat?

Ik zal wel tegen schenen aan schoppen, maar ik vindt het schofterig asociaal....
 
Kredietkaart maatschappijen zoals Visa en MasterCard adviseren hetzelfde, toch zie ik veel webshops extra kosten aanrekenen hiervoor.

Natuurlijk adviseren ze dat. Visa of Mastercard wil dat er zoveel mogelijk met hun kaarten betaald wordt, daar verdienen ze aan. Dat de winkelier 2.5 of 4% van zijn omzet moet afstaan vergeten ze te melden bij dat advies.
Ik vind het niet meer dan logisch dat de winkelier dit doorbelast, zeker als ze al een stuk marge weggeven door de kortingen tijdens de SSS.
 
Je kunt natuurlijk altijd hopen op een cadeautje, maar aangezien dit normaal gesproken bekostigd wordt vanuit de marge,
kun je dat dit keer wel op je buikschrijven... Bestel je alles vanuit actie pakketten dan wel kortingen of betaald CC de bezorgkosten
bij een kleine bestelling, dan hoef je natuurlijk niet te rekenen op een gratis presentje...

Ik ga er van uit, doe de aanname, dat bij de SSS nauwelijks nog marges over zijn geweest...
 
@nicknameless er is een groot verschil tussen vragen en zeuren.

Simpelweg vragen of er extraatjes zijn afgegeven is ook verre van zeuren en/of bedelen. Dat is gewoon nieuwsgierigheid.

Dat er betalingskosten als verzendkosten worden berekend is simpelweg een slordigheid van de webshop en zal als bug kunnen worden opgenomen. En het is nogal belangrijk ook nog. Want over verzendkosten moet BTW berekend worden, maar over handelingen over betalingsverkeer niet. Afhankelijk van de manier van aangifte kan dit best voor problemen zorgen.
Nou ben ik te lui om het na te rekenen (en is voor mij ook niet van toepassing), maar het lijkt mij voor de winkel wel waard om dit even na te lopen.