• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Hier nog foto met Tim en Dennis met de taart voor het 9 jarig bestaan van CC
image.jpeg
 
@Michael Lammers
Had jij een blauwe polo aan en draag je een bril? Jouw auto stond er mooi te blinken .... Ik vertrok net toen de focus RS aankwam samen met een A AMG ....

Ah, ik heb je wel gezien! maar ik was niet degene met een blauwe polo en bril. Had een blauwe spijkerbroek aan en een zwart vest en bruine schoentjes.

Ben je goed geslaagd vandaag?
 
Had mijn hele bestelling online gedaan om 12:05 uur. Maar wilde toch graag mijn Scratch Shield emmers omwisselen
voor de echte Grit Guards. Dacht ff snel op en neer, maar dan sta je toch wel ff een tijd te babbelen @Michael Lammers ... was gezellig!
Volgende keer een bakkie erbij!
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
@Michael Lammers je BMW stond er prachtig bij!! Was ef snel met me dochtertje langs gereden om wat te halen, kon jammer genoeg niet blijven hangen. Volgende keer plan ik een daggie weer vol in;)

Was je zeker al weg toen ik er was (was er volgens mij iets na half twee), en ook geen zwaar beladen auto met CC spullen gezien toen ik het dorp verliet.:p
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Ik heb mijn 2e bestelling ooit bij CC maar "bescheiden" gehouden, maar laten we het zo zeggen dat ik in ieder geval geen verzendkosten hoef te betalen :joy:

Toch maar nog niet de dap gedaan gezien de kosten, misschien een tweedehandsje van iemand overnemen om dat eerst te proberen.
 

Ja, K*. Dat heb ik dus gemist..., zag de vraag wel vaker voorbij komen, maar zonder een antwoord. Alleen als reactie van leden dat het gold zolang de voorraad strekt. :confused:
Reden waarom ik de niet op voorraad producten uiteindelijk maar heb laten vervallen. Heb daarbij ook geen zin om (lang) te moeten wachten op m'n spul :innocent:, dus voor de rest van de spullen maar op bestellen gedrukt.

Ik zal het onthouden voor de volgende keer :)
 
@Michael Lammers haha neejoh!! Ja was erg gehaast, kleine in de auto gezet en gelijk naar CC gereden, daarna gelijk door naar de volgende afspraak. En ken mezelf, als ik dan tegen iemand begin te praten sta ik er de hele dag. Zag ook de gangsters @nicknameless en @Bikkel net binnen komen lopen met taart. Had op Facebook gezien dat ze die ochtend nog een mooie Skoda in de watten hadden gelegd.

@Milano_MT mijn bak stond er niet zo netjes bij hoor, al een aantal weken niet kunnen wassen, en dat op een zwarte auto:joy:

@Cordoba hahaha nee was alleen ef snel voor een maat wat wezen halen, en voor mezelf een extra emmer, tshirt en een shampootje. Heb nog 3 bestellingen die bezorgd worden en 3 die ik zelf ga ophalen:innocent:
:party:. Komende week kan je dus wel een overbeladen witte Postnl busje zien rond rijden:D
 
@Michael Lammers

Onder verwijzing naar de foto van jouw spullen.

Slim om die dunne schuimen knee-pads aan elkaar te plakken, waardoor ze wel werken.
Nu ik jouw gallons zo zie staan. Waar zijn dan de flessen waar je het in doet?