• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

@nicknameless,
Wat is jouw ervaring met Fo'Show, is dit te vergelijken met Gyeon Q2M Cure qua beating, sheeting en standtijd.
Of totaal anders. Mijn Gyeon Q2M Cure is bijna op vandaar de vraag om is wat nieuws te proberen.
 
@Wil

Ik heb met beide producten goede ervaringen. Ze verwerken beide erg makkelijk: spraytje op een doek, over de lak halen en nawrijven met een schone doek.

Qua standtijd kan ik niets nuttigs zeggen aangezien ik de opgegeven tijden nooit haal, in die zin, meestal smeer ik er weer wat anders op o_O
 
Ligt dat nou aan m’n iPad dat ik het idee heb dat Feeder Tyre Conditioner zo glimt??
Als je het vergelijkt met Tyre @nicknameless is het dan vergelijkbaar qua zijdeglans?
Dit is m na 1 dag na aanbrengen.
Niet mee gereden en niet nagewreven.
e1dafd27e295e36020460bfa27e32e05.jpg
bcceb19470233e4015daf684e9e109a3.jpg



Een ding is zeker. De band is pikzwart!
 
Ligt dat nou aan m’n iPad dat ik het idee heb dat Feeder Tyre Conditioner zo glimt??

De eerste paar dagen glimt het na het aanbrengen. Je kunt het naderhand ook nawrijven om het glimmende eraf te krijgen. Ik kies er voor om dat niet te doen zodat het product lekker diep in de band kan trekken voor een optimale en langdurige zwarte finish.

DIRECTIONS:
First ensure the tyre wall has been cleaned and dried.
Apply with a foam applicator, spread into the tyre wall and repeat if required. If the finish is too glossy just rewipe with the foam pad or a microfibre cloth to remove residue.
Allow to fully cure before getting wet or layering. For the ultimate wet look, use our Slicks Spray Dressing to layer on top!
 
ik gebruik al een tijdje de fo show na het wassen. heerlijk. zowel kwa verwerking, geur, resultaat. heel tevreden over
 
Zijn er ook mensen die al ervaring hebben met detox?
Ik had deze van een forumlid overgenomen, normaal is het een paintcleaner maar ook als teerverwijderaar te gebruiken.
Ik heb m laatst gebruikt als teerverwijderaar en ben positief verrast. Mocht je een nieuw teerverwijderaar willen proberen raad ik de detox zeker aan.
 
Zit er eigenlijk verschil tussen de “18” en “edition 18”.
Zag dat het bij de “19” en “edition 19” ook zo is.

Of is de een een limited en de ander niet?? Misschien dat @nicknameless het weet??
 
Voor zover ik weet, is het gewoon 18 of Edition 18 en is er niet veel speciaals aan afgezien dat deze geen wax heeft maar op polymeren basis is gemaakt.

Zelf heb ik wel een limited edition laten maken.

De geur is cherry en de kleur is rood/roze
20171214_101448.jpg


20171214_101425.jpg


Voor de rest is ie identiek aan de gewone 18
 
Wat is de reden dat er gekozen is voor Edition 18 voor de DM wax?
Bedoel alle waxen van WA zijn top. Maar er moet een reden zijn dat er specifiek voor 18 is gekozen. :)
 
Ik dacht nl dat die op de vitreo was gebaseerd
De DM wax is gebaseerd op de Edition 18, echter wel gemaakt met mijn/onze kleur en geur naar keuze.

Wat is de reden dat er gekozen is voor Edition 18 voor de DM wax?
Er is bewust gekozen voor de 18 puur om de prijs. We konden deze erg scherp aanbieden, zelfs mét verzendkosten erin berekend.
 
  • Leuk
Reactions: Chris van S.
Laatst heb ik het sampletje Waxaddict wax dat ik van @nicknameless op de SDD heb gehad opgemaakt op mijn auto.
Ik moet zeggen -voor iemand die niet zo super waxminded is- dat het lekker verwerkte, lekker rook en ook nog met wat vuil erbij nog lekkere beading geeft.
Nog steeds benieuwd welke wax het nou precies was.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba