• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxen van een metallic zwarte Auto

Voor de washandschoen zou ik voor deze gaan:
https://www.Carclean.com/product/Carrand/Microfiber_MAX_Total_Clean_All_Over_Wash_Mitt_CAR-45602AS_101320
Kost iets meer maar is kwalitatief een heel stuk beter.
 
hoe vaak kan ik trouwens de auto behandelen met de volgende produkten

Poorboys World Super Slick & Wax - Limited Edition - 473ml
Poorboys World Black Hole - 473ml
Poorboys World Natty's Paste Wax Blue - 225gr

groetjes jordy
 
Hij bedoelt waarschijnlijk hoeveel auto's hij er mee kan doen ;) Super Slick & Wax ca 15-20 auto's, Black Hole ca. 8-10 auto's en Natty's weet ik niet zo maar gok wel autootje of 15.
 
Bedankt voor de snelle reacties,ik weet dan ongeveer hoe lang ik ermee kan doen.

Groetjes Jordy.
 
zo vandaag dan maar een bestelling geplaatst het is het onderstaande geworden.

kijken of het mij bevalt het detaillen van mijn auto,en wie weet komen er nog een paar stappen bij aan mijn werkwijze.

2x Carclean.com - Hi-Tech Foam Applicator
Cobra - The Guzzler Waffle Weave - 40x60m
Cobra - Yellow All Purpose Microfiber Towel
Poorboys World - Black Hole - 473ml
Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue
Mothers Wax - California Gold Car Wash
Valma - Washandschoen Microvezel Fijne vezel

Foto's volgen spoedig als ik mijn auto onderhanden heb genomen.

vriendelijke groeten uit het zonnige achterhoek
 
Hoi allemaal,

Na lang wikken en wegen ook bij me eerste bestelling,krijg ik binnenkort voor me verjaardag een tweede bestelling,en dus is mijn complete 5 stappen plan gerealiseerd.
Dit had ik niet gedacht een maand geleden,maar goed dat zal dan wel verslaving zijn.

Hieronder mijn complete 5 stappen plan,met rood gemarkeerd wat mijn 2e bestelling is,en natuurlijk heb ik ook nog wat op mijn verlanglijstje staan voor de toekomst.


Heel erg bedankt voor al jullie moeite met al mijn vragen en opmerkingen,maar dit is het totaal plaatje geworden en zo moet ik me voorlopig redden

Ik zal proberen een overzichtelijk lijstje te maken met wat ik al heb en wat ik wil bestellen,en dus hoe mijn plan er uit gaat zien

Wassen: Mothers Gold Car Shampoo (heb ik al)
Washmitt Valma (heb ik al)
Cobra Drying Towel (heb ik al)

Kleien: Mothers Klei Set incl doek en spray (wil ik bestellen)

Reinigen van de lak: Poorboys World Professional Polish (wil ik bestellen)
Lake Country white Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator (wil ik bestellen)


Voeden van de lak: Poorboys Black Hole (heb ik al)
Lake Country Black Soft Finishing Euro Foam Hand Applicator (wil ik bestellen)
Micro vezel doek (heb ik al Action microdweil werkt op zich wel fijn maar kan beter)


Waxen: Poorboys Natty's Blue (heb ik al)
Carclean Pads (heb ik al)
Cobra All Purpose Towel (heb ik al)
Lake Country rode handpad (wil ik bestellen)

Interieur/Exterieur Poorboys Trim Restorer (wil ik bestellen)
Lake country foam on a Stick (wil ik bestellen)
Flesje met sprayer om te vullen met trim restorer voor het interieur (wil ik bestellen)
2x Badstof Washandje (gejat van me vrouw) of ik ga me carclean pads ervoor gebruiken


En dit is wat ik ooit in de toekomst wil bestellen of op een meeting wil kopen laatste dingetjes,en ik wil nog een keer wat bestellen dus moet ik altijd wat op me verlanglijstje laten staan

Toekomst: Spray om even snel vlekken op de lak te verwijderen(vogelpoep,vette vingers etc etc )
Glas Reiniger
Velgen wax/Velgen Reiniger
Pads voor het intrieur om de trim restorer op te brengen
Dap 500



Groetjes Jordy

Foto's volgen zo spoedig mogelijk zodra ik de 2e bestelling binnen heb,en de auto heb gedaan.