Beste Forumleden,
Enige tijd geleden met de DAP en een orange pad met SSR2,5 de mototkap en een paar plekken met kleine oppervlakkinge krasjes behandeld.
Het viel mij op dat ik hiermee nou niet bepaald het strakke resultaat behaalde dat ik had verwacht. Er zijn nog steeds swirls te zien en de raksjes zijn nou niet bepaald onzichtbaar.
Is de lak van een Focus nu zo hard? of heeft de SSR 2,5 niet zo'n heftige cuttingfactor?
Ik heb enige tijd geleden een filmpje gezien van een motorkap die eerst werd mishandeld en daarna behandeld met menzerna. Ik geloof de inizio. Het resulaat was ronduit verbluffend. Het leek wel nieuw en voor zo'n grove combi was de glans na een behandeling met dit middel (volgens mij toch een redelijk agressiev middel) ronduit verbluffend.
Is Menzerna inizio voor wat ik heb beschreven een beter middel dan de SSR 2,5 ?
Of moet ik wat meer geduld hebben met de orange pad met SSR2,5 en dit meerdere malen toepassen?
Ik hoor graag van jullie
GdV42
Enige tijd geleden met de DAP en een orange pad met SSR2,5 de mototkap en een paar plekken met kleine oppervlakkinge krasjes behandeld.
Het viel mij op dat ik hiermee nou niet bepaald het strakke resultaat behaalde dat ik had verwacht. Er zijn nog steeds swirls te zien en de raksjes zijn nou niet bepaald onzichtbaar.
Is de lak van een Focus nu zo hard? of heeft de SSR 2,5 niet zo'n heftige cuttingfactor?
Ik heb enige tijd geleden een filmpje gezien van een motorkap die eerst werd mishandeld en daarna behandeld met menzerna. Ik geloof de inizio. Het resulaat was ronduit verbluffend. Het leek wel nieuw en voor zo'n grove combi was de glans na een behandeling met dit middel (volgens mij toch een redelijk agressiev middel) ronduit verbluffend.
Is Menzerna inizio voor wat ik heb beschreven een beter middel dan de SSR 2,5 ?
Of moet ik wat meer geduld hebben met de orange pad met SSR2,5 en dit meerdere malen toepassen?
Ik hoor graag van jullie
GdV42