Jeroen zei:Karwei Druten?
Kom ik misschien vande week ook weer even (zelfde eigenaar) 8o
Er werd verteld dat het naleveren normaal 10 werkdagen duurt. Klopt ook wel aardig want mn pa had een achteruitrij camera voor de caravan gekocht maar was er niet meer. Hij hem bestellen en 12 dagen later was hij er (inclusief weekend). Maar die actie ga je niet meer halen. In drenthe zijn nog een aantal vestigingen die ze hebben. Evt kan ik er 1 voor je ophalen, maar goed ligt eraan waar je precies woont.Werner zei:4 weken levertijd?! Da's niet te hopen, want de actie van 5 jaar garantie loopt maar tot eind juni!
dark devil zei:@ jeroen oke dana denk dat ik de eerste was in druten want stond nog allemaal netjes eegaal opgestapeld haha
Binnetie zei:In drenthe zijn nog een aantal vestigingen die ze hebben. Evt kan ik er 1 voor je ophalen, maar goed ligt eraan waar je precies woont.
Ik zal iedergeval niet de vuilfrees nemen.Rykers zei:Ik heb gisteren de nilfisk bij Karwei gekocht, en even uitgeprobeerd. Volgens mij is het voldoende om je auto af te spuiten en de straat schoon te spuiten.
Ik heb verder geen ervaring met andere hogedrukreinigers.
Nog wel een vraagje: welke eindstuk kan je het beste grbruken om je auto af te spuiten? die met de ronde straal of de harde platte straal? is die niet te hard? voor je lakwerk?
De vuilfrees kon je extra bijkopen voor 30 euro. Dat was dat ronde ding die bij de Nilfisk opgesteld staat.Rykers zei:Misschien een stomme vraag, maar wat is de vuilfrees?
Bij de Nilfisk zit alleen een Click & Clean Tornado® -sproeikop en een Click & Clean Powerspeed® sproeikop
Ga anders gewoon voor een de Nilfisk, deze presteert ook prima. En is nog goedkoper ook. Kärcher is beetje net als Miele je betaald vrij veel voor de naam, maar er zijn ook merken met betere prijs/prestatieverhouding zoals Nilfisk.Werner zei:Bedankt voor het aanbod, maar aangezien ik in Zeeuws-Vlaanderen woon is dat niet echt een optie.
Zojuist eventjes gebeld naar de Gamma vestiging, daar vertelden ze me dat het nog wel 6 weken kan duren! Deze informatie hadden ze gisteren pas doorgekregen. Dus inderdaad, beide acties kan ik wel vergeten, helaas.