• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie heeft ervaring met een Karcher Type 3.77?

Aangezien ik momenteel al een Kärcher en een foamgun heb, lijkt het mij meer voor de hand liggend dat mijn volgende ook weer een Kärcher wordt.
Op zich voldoet mijn huidige nog prima, alleen leek deze aanbieding mij wel interessant omwille van de 6 meter slang en alle asseccoires die erbij zitten, en natuurlijk ook de 5 jaar garantie en speelgoed Kärcher. Binnenkort wel eventjes langs de Gamma gaan en mijn bestelling annuleren, en het betaalde voorschot terugvragen.
 
Tuurlijk zou ik wel 6 weken kunnen wachten, maar de reden voor mij om deze actie te scoren waren de 5 jaar garantie, de 6 meter HD slang (heb er nu 4 meter aanzitten) én de speelgoed Kärcher voor mijn zoontje.
Als er al 2 van de 3 redenen afvallen, tja....
 
Vergis je niet in die garantie, die moet je er voor €120,- bijkopen. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie.

gr bb
 
Rykers zei:
Misschien een stomme vraag, maar wat is de vuilfrees?
Bij de Nilfisk zit alleen een Click & Clean Tornado® -sproeikop en een Click & Clean Powerspeed® sproeikop

De Powerspeed is de vuilfrees, dus die niet gebruiken.
Bij de Tornado kun je de druk regelen door aan de sproeikop te draaien, ik gebruik hem altijd op de laagste stand.
 
aBBel P155 SW zei:
Vergis je niet in die garantie, die moet je er voor €120,- bijkopen. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie.

gr bb
Waar lees je dat? Ik heb online een formuliertje ingevult en kreeg daar het bericht dat ik binnen 6 weken het bewijsje voor de 5 jaar garantie per post zou ontvangen. Hier heb ik dat gedaan: http://www.karcher.nl/nl/Acties/consumentenapparatuur/Actie-Form_5_Jaar.htm
 
Dat werd me bij de Gamma verteld, maar ik heb net dat formulier ook ingevuld (heel erg bedankt iig) en dat werd geaccepteerd. Zo zie je maar weer dat ze alleen maar licht verkopen bij de Gamma niet uitvinden.

gr bb
 
Dat scheelt zeker 120 euro. Wel raar want zoveel kost het apparaat ook zowat. Mn pa wilde de Kärcher, ik ga zelf vanmiddag een de Nilfisk halen. Heb iets kleinere portomonee als hem :D