• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie heeft wat APC 'over' in de buurt van Hilversum

musje83

Detailing addict
16 sep 2011
18
60
Ik kwam zojuist op het lumineuze idee om mijn auto en de bank in de woonkamer te gaan reinigen dit weekend. Ik kan bij borent voor 15 euro een tapijtreiniger met opzetstuk huren, maar die moet morgen voor 12:30 retour zijn. Kan dus prima morgen ochtend... Alleen heb ik geen APC :-(

Dus mijn vraag is: Wie heeft er voor mij wat APC over (wil 2 flesjes vullen, halve liter, 1:10 ongeveer) in de buurt van Hilversum? Liefst Poorboy's, daar lees ik zo veel goede verhalen over. :)
Het mag ook meer zijn, dan koop ik gewoon je (hele/halve) fles.

Mocht iemand toevallig óók nog een extractor hebben die ik kan gebruiken... Dan ben ik al helemaal blij. Flesje wijn + borg? :)
 
Gewone APC schuimt wat te sterk ... Ik heb nog minder schuimende staan die inmiddels niet meer verkocht wordt
De extractor weet wat logeren is ;)
 
Als Almere niet te ver weg is, dan heb ik nog wat Meg's APC+ voor je. Deze is bij uitstek geschikt voor gebruik met een extractor
 
Zeer onder de indruk van de behulpzaamheid der liefhebbers op dit forum! Hans verraste me met allerlei extra's en ik mag de extractor zelfs wat langer lenen, zodat ik nog wat bevriende auto-eigenaren kan verblijden met een fris interieur de komende weken :)^
 
musje83;n403739 zei:
.... .... ik mag de extractor zelfs wat langer lenen, ...

Kijk dat klopt, maar even contact houden lijkt mij toch iets waar ik niet om zou moeten vragen
En nee, hij is dus nog niet terug. Lig ik niet wakker van, maar ik had anders verwacht.
 
Opgelost

Edit; dat leek zo. Mijn paardenhaar interieurborstel is nog niet terug.
Lijkt heel moeilijk voor Marius om afspraken na te komen of even op meerdere SMS te reageren.
De extractor heb ik inmiddels schoongemaakt en een onderhoudsbeurt gegeven

Erg irritant, mensen die volgens zichzelf nooit iets fout doen
 
Volgende keer even telefoonnummers uitwisselen bij dit soort dingen dan maar, ik krijg geen notificatiemail van dit forum en was mij totaal niet bewust van de berichtjes van Hans. Communicatiefoutje, dus. Bij alle andere fora waar ik lid ben krijg ik een berichtje als er een PB binnen is gekomen, maar bij carclean nul komma niks.

De extractor is 'safe and sound' en even contact houden was ook gewoon gebeurd, had ik ook maar één van de berichtjes gelezen. Nu lijkt het er op alsof ik niet met andermans spullen om kan gaan of geen verantwoordelijkheid neem en daar baal ik wel van. Lesje voor volgende keer; even mijn telefoonnummer achterlaten om dit soort ge-emmer te voorkomen.
 
Wat dat betreft ben ik met je eens. Bij andere fora waar ik actief ben krijg ik altijd een mailtje doorgestuurd dat er een nieuw PB is. Bij CC niet het geval. Kan dit op de een of andere manier worden aangezet?