• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Mark1986 zei:
ps, ik neem aan dat de verwarming wel ff gaat draaien daar in die hal? :)

Yep, en wordt gesponsord door mij.

Wilma wilde mij het geld terug overmaken, waarop ik heb gezegd tegen haar dat ze dat geld moet gebruiken als betaling voor de verwarming/straalkachels.

Dus.... bordje bij de kachel: mede mogelijk gemaakt door nicknameless

:lol

Het is helaas niet anders.

Was gisteren nog bij de huisarts en vertelde over m'n hobby en over zaterdag.

Zijn reactie: 8-()) en :klap

Het werd sterk afgeraden om 1,5 uur te gaan rijden, zeker in combinatie met zware pijnstillers.

Mevrouw nicknameless had nog het idee geopperd dat zij dan zou rijden en we een paar uurtjes langs zouden komen, maar nogmaals, ik trek het niet om zolang in de auto te zitten, ook al rij ik niet zelf.

En zeg zelf, 3 uur rijden (heen en weer) om 'slechts' wat te praten? :-/

Er komen ongetwijfeld wel weer meetings, ik ben dan zeker van de partij, al zit heel m'n lichaam in het gips :-d

Je hebt gelijk ook hoor, straks ga je een week lang kapot van de pijn (deed je waarschijnlijk toch al) alleen omdat je lekker eigenwijs toch wil komen.
Doe maar lekker rustig aan tot het wat beter gaat kerel.

Jammer Patrick, maar je gezondheid is belangrijker dan een dagje detailen....

Ik heb er trouwens wel erg veel zin in. Ik denk dat ik heel erg veel ga leren die dag! Ik ga veel rond kijken en rond lopen. Smijt die DAP ff over mijn auto, laagje Reload er op en weer verder kijken en luisteren ;-)

Top van je Patrick, ondanks je eigen sores draag je ons die dag toch nog een warm hart toe.

Zit trouwens nog steeds te bedenken wat ik allemaal ga doen zaterdag.
Auto is nagenoeg swirlvrij dus ik denk aan:
Kleien
Wolfgang ppe
2 laagjes Ibrido (rejex doe ik toch maar niet)
En het leer van binnen even gliptonen (als ik daar nog tijd voor heb)

Haha Rogier, daar zat ik ook mee....wat zullen we dit keer gaan doen :rules

Mijn plan is voorlopig:
Kleien (is al een maand terug grondig gedaan, dus waarschijnlijk alleen nalopen)
Auto Finesse Rejuvenate, pre-wax cleanser
1 laagje Auto Finesse Spirit, een tweede als ik nog tijd over heb (vaak tekort...)

Ik denk aan een:

Kleien (maand geleden nog gedaan.. misschien alleen nog ff de bekendste plekken behandelen).
finish polish rondje (zitten nog wat spinnenweb swirls).
Sealantje aanbrengen.. en aftoppen met een leuke wax..

Gelukkig heb ik niet zo'n grote auto, dus het moet wel haalbaar zijn.

Zaterdag poog ik het volgende te doen:

1. kleien
2. lokaal wat (...) plekjes met wit op mezzo
3. finish polish (finale)
4. collinite 915
5. rondlopen en kijken wat andere allemaal doen en tips en tricks opdoen!

Maar geen idee of ik het red. Meestal is punt 2 en punt 5 het struikelblok: overal is vast iets te zien....

Ik weet juist niet waar te beginnen. Ik heb een eigen parkeerplek in de stad waar precies een boom boven staat die wel een paar duiven herbergt. Onderhand hebben we kapvergunning en is de boom al bijna kaal (niet alleen de bladeren maar er zijn ook een hoop takken al verwijderd)
Ik ga proberen vanaaf mijn auto te wassen zodat ik zaterdag alleen een kattewas moet doen. Verder heb ik wel een paar ingebeten plekken van mijn duivenvrienden op de motorkap :-/

Ook ik weet niet waar ik moet beginnen. Kleien doe ik zowiso. Maar eigenlijk moet de Punto een hit met orjane en Mezzo, daarna wit met finale en eventueel nog zwart met finale. Daarna Reload er op. Maar ben bang dat ik daar niet genoeg tijd voor heb..... Moet ook om 4 uur al weer weg.

Kawouter zei:
Ook ik weet niet waar ik moet beginnen. Kleien doe ik zowiso. Maar eigenlijk moet de Punto een hit met orjane en Mezzo, daarna wit met finale en eventueel nog zwart met finale. Daarna Reload er op. Maar ben bang dat ik daar niet genoeg tijd voor heb..... Moet ook om 4 uur al weer weg.

Volgens mij kan je beter finale op lichtgroen of zwart doen.

Een stap overslaan dus? Misschien wordt dat hem wel. Zal toch te weinig tijd hebben. Moet eerst eens zien hoe het zit met swirls en dergelijke. Misschien valt het mee. Hij is al een maand niet gewassen en super vies dus kan er nu niets over zeggen. En aangezien ik ook veel wil kijken bij anderen, kom ik waarschijnlijk tijd te kort.