Aan iedereen die denkt dat ik me genaaid voel, totaal niet. You win some, you lose some,... Ik geef enkel antwoord op de feedback die gevraagd word.
Ik zal in de toekomst nog steeds bij CC blijven kopen. Ik vind hun grote aanbod en voorraad, snelle levering, poetspunten, youtubekanaal, forum, ... echt top.
De "fout" zal ook bij mij liggen. Nogmaal, Ik wil hier geen kritiek leveren, jullie doen wat jullie willen doen op BF.
willen jullie spelletjes spelen op BF, raadseltjes oplossen,... Top.
Vinden jullie een platte korting saai, ook ok. Maar dat werkt voor de meeste mensen wel het makkelijkste.
Hoe kijk ik naar black friday? Ik heb een lijstje met dingen die ik wil kopen. Niet alleen detailing spullen.
Meestal volg ik dan al prijzen maanden of weken op voorhand voor de echt duurdere uitgaven. Dus niet voor een bus shampoo

.
Op black friday of bij andere, al dagen op voorhand, ga ik voor mijn verschillende aankopen de verschillende websites af. Waarvan van middernacht bijna alle websites een "platte korting" aanbieden. Heel duidelijk. Al naargelang prijs, eventuele service en mogelijke garantiegevallen koop ik ergens. Dat hoeft dus niet altijd de goedkoopste te zijn.
In dit geval voor detailingproducten ben ik voornamelijk op dit topic verder gegaan, voorafgaand aan BF.
Eerste post :
Maar er is meer dan alleen korting. Bij ons is Black Friday een game en ben jij de speler. Ben jij klaar om onze Black Friday te winnen?
Volg ons op socials en schrijf je in voor onze nieuwsbrief voor het laatste nieuws, opkomende deals en om mee te doen aan ons Black Friday Tournament en meer!
Maar er is meer dan alleen korting. Bij ons is Black Friday een game en ben jij de speler. Ben jij klaar om onze Black Friday te winnen?
Volg ons op socials en schrijf je in voor onze nieuwsbrief voor het laatste nieuws, opkomende deals en om mee te doen aan ons Black Friday Tournament en meer!
Nieuwsbrieven doe ik niet aan mee, dus mijn fout. Elk bedrijf vraag om nieuwsbrieven te versturen, ik vind het in bijna alle gevallen vervelend om van sommige firma's meer dan 1 keer per week een nieuwsbrief in mijn mailbox te krijgen.
Het is idd duidelijk dat jullie willen dat je klanten aktief door de dag op zoek moeten gaan en dat jullie enkel op vrijdag akties doen.
Deze vrijdag moest ik werken. In dit geval ook geen tijd om overdag te shoppen en te kijken. Dus kijk ik voor 6u op mijn
FAVORIETE detailingwebsite, de CC website. Niets van mijn detailinglijstje in korting, spijtig. No hard feelings.
Klik ik door naar een andere detailing website. Hier wel een aantal produkten in aanbieding, aanklikken in winkelmandje en betalen.
De produkten die ik niet in aanbieding heb gevonden en "gemist" heb koop ik binnenkort gewoon op de website.
Meer hoeft het niet te zijn.