• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe forum online!

Is het al aangegeven dat je berichten niet meer kan aanpassen?

Heb ik wel nodig, want ik snap zelf mijn berichten soms niet als ik ze terug lees.

Bij mij staat er gewoon de tekst 'bewerken' links onder in mijn eigen berichten.

En bij deze ook de knop gebruikt, want er staat niet 'bewerken' maar 'Bewerk'.:sleeping:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Ik heb die knop ook gewoon

Edit: screenshot bijgevoegd;)

Edit.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
zeker wel ff wennen maar wel positief:grinning:
alleen kijken of ik mijn avatar kan aanpassen
de fiesta lijkt nu een beetje inelkaar gedeukt.
maar verder een mooie verbetering
 
Het valt me nog mee dat jullie die hier tweemaal "nieuwe berichten" zagen staan, nog geen woord hebben gerept over het feit dat nu ook tweemaal "recente activiteit" aanwezig is op het forum nadat de aanpassing is gedaan :joy:

Krijg je bij de recente berichten in het blauwe deel, inderdaad de berichten. Maar in het grijze deel onder recente activiteit de "laatste meldingen" die op het forum zijn gedaan,...

Schermafbeelding 2018-05-16 om 15.33.33.png



Schermafbeelding 2018-05-16 om 15.38.18.png



Schermafbeelding 2018-05-16 om 15.38.30.png



Om het nog lekker ingewikkeld te houden :D
 
Om het nog ingewikkelder te maken... o_O

Eigenlijk is de hele combinatie van die 2 balken bovenaan niet erg duidelijk of gebruiksvriendelijk.

Als je je op de homepage bevindt (Forums) dan is er daar niet de 2e rij.
Ga je vervolgens naar Recente activiteiten, dan is daar dat rijtje met grijze / groene opties. Dit opent dan op Wat is er nieuw? en dit blijkt inderdaad onder Recente activiteiten te vallen. Maar klik je in die 2e balk op Nieuwe berichten, dan blijkt dat weer onder het kopje Forums te vallen (terwijl daar daarnet op de homepage niks onder stond). Bij Nieuwe media en Nieuwe mediacomments springt hij bovenaan naar Media. Nieuwe profielberichten valt onder Leden en Recente activiteit - hoe kan het ook anders - hoort bij Recente activiteit.

Komt op mij allemaal niet erg logisch of duidelijk over. :confused:
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Ik ben het ermee eens, maar ik krijg het nog niet zoals ik het wil. Het is allemaal dubbel uitgevoerd en dat maakt het onoverzichtelijk. Ik heb al het een en ander eruit gesloopt, maar zal er nog eens verder mee gaan.

Overigens @The Joy Of Detailing bij mij staat onder het kopje 'Forums' altijd een submenu? Bij jou niet?
 
@Dreier-Reihe Hmm, geen idee eigenlijk. Werkte die 2-stap voor de update wel zoals verwacht? Dan duik ik daar nog even in!

De HTML is sneller en moderner dan de vorige versie. Het is ook allemaal compacter geprogrammeerd.

@Tim ik heb nog even een en ander gecheckt, maar mijn 2-step opmerking lijkt toch ‘normal behaviour’
Het had te maken met vertrouwd apparaat, dat stond bij mij aan en daarom is voor 30 dagen 1step voldoende, volgens de uitleg in mijn accountinformatie.

Sorry!:blush:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik mis (nog) het knopje "nieuwe berichten" bovenaan elk bericht.
Nu moet ik via het menu linksbovenaan weer op "nieuwe berichten" klikken.

Via de mobiele versie zie je de knop niet als je weer naar boven scrolt.



Nu moet ik dus iedere keer via menu naar nieuwe berichten.


Via de desktop versie op m'n mobiel zie ik de "nieuwe berichten" knop wél.



Ook mis ik de "bewerk" knop als ik de telefoon rechtop hou. Deze verschijntwel als ik de telefoon dwars gebruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee waar jullie het over hebben @The Joy Of Detailing @Tim met submenu’s. Soms staat er een driehoekje bij forums, maar dat heeft geen functie.
Ik zie hetzelfde als de screenshot en nergens groen. Ook niet gehad. Alleen een groene balk onderin met de taal...

iPad, laatste versie iOS, safari browser.
 
Of Wordt met Submenu dit bedoeld?


Schermafbeelding 2018-05-16 om 22.18.42.png


Dit 'pijltje' Is bij mij alleen zichtbaar via 'recente activiteiten' op de macbook in safari. Via iPad zowel in portrait als landscape ook zichtbaar.

0ECDE17D-917A-49D0-9CD5-55341A96FA82.png




7BC76734-4247-4151-966C-81FE4AD3820B.png


En standaard zie je het inderdaad ook onder ‘forums’ staan,... (behalve in portrait)

9A2D7314-D113-4E78-8134-2C3F2B435782.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde eigenlijk alleen de tweede balk met de grijze woorden waarvan er tenminste eentje groen is (en eventueel ook nog een woord wanneer je met de muisaanwijzer erboven staat) (zie post #239)

Deze uitvouwmenus's waren me eigenlijk nog geeneens opgevallen. :rolleyes:
Ook dit maakt het wederom nog ingewikkelder? :scream:

Deze lijken ongeveer gelijk op te gaan met die tweede balk? In die zin dat ook hier op de homepage (FORUMS) er geen pulldown menu is bij Forums en als je de andere opties aanklikt is dat er bij Forums ineens wel...