• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2018!

Nu dan toch.
cfcfc52fef1c78c8cc6a36f42492a690.jpg

f38f0b27c71727533ef223cce8d3c8aa.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Rob Holthuijsen Ik zou het screenshot waarop niet alleen de bezorgtijd maar ook complete naam en adres staat even aanpassen, zodat in elk geval je volledige adres niet meer zichtbaar is: overal op het web zie je niet gewenste bezoekers die op zoek zijn naar privé gegevens, om die voor criminele praktijken te misbruiken.
 
@Rob Holthuijsen Ik zou het screenshot waarop niet alleen de bezorgtijd maar ook complete naam en adres staat even aanpassen, zodat in elk geval je volledige adres niet meer zichtbaar is: overal op het web zie je niet gewenste bezoekers die op zoek zijn naar privé gegevens, om die voor criminele praktijken te misbruiken.

Al bied het ook voor ons leuke kansen zoals dit KLIK.:joy:
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS en RoyR
@Rob Holthuijsen Ik zou het screenshot waarop niet alleen de bezorgtijd maar ook complete naam en adres staat even aanpassen, zodat in elk geval je volledige adres niet meer zichtbaar is: overal op het web zie je niet gewenste bezoekers die op zoek zijn naar privé gegevens, om die voor criminele praktijken te misbruiken.
Mijn dank is groot! Had er zelf nog niet aan gedacht.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Gisteren belde iemand van post-nl aan rond het oorspronkelijk ingeschatte bezorgmoment .... Ik werd al helemaal enthousiast !
Betrof echter n pakje voor de buren :confused::yum





Ik zal nog even geduld moeten hebben :sob:


1543132695733.png
 
1 pakket mogen ontvangen het andere grote gedeelte schijnt maandag te komen... Ze voeren de spanning wel op daar bij postNL

Ik had de schuimpjes niet gezien even mn vader ondervraagd die het pakket heeft aangenomen... en jahoor jullie raden het al :sob:
 
Ik zie een beetje dubbel denk ik @Aficior :p
Klopt. Ik heb een aantal zaken dubbel besteld. Vooral omdat sommige aanbiedingen van CC wel heel aantrekkelijk waren. Die kon ik gewoon niet laten liggen.

Verder wil ik zodra mijn Mo-nello polijstmiddellen op zijn, eens overschakelen naar Menzerna middelen. Ik vond dit een mooi moment en ben blij dat CC ze nu verkoopt. Ik ben absoluut niet ontevreden over Mo-nello, alles lukt mij ermee. Ik was echter vooral op zoek naar liter flessen. Die heeft Mo-nello helaas niet meer. (Ik begrijp overigens waarom).
 
  • Leuk
Reactions: pwillemske
Sinds gisteren hier ook binnen !

Post-NL is niet echt voorzichtig geweest heb ik de indruk, gezien mijn 5l White Satin tonnetje langs de onderkant beschadigd is geraakt en in de doos lekte.
De rest heeft het gelukkig wel overleefd :)
 
  • Leuk
Reactions: Timm