• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

@Dibbuz Paypal doet het niet? Ik heb nu 2x een bestelling doorgegeven? Heb ik nu wel iets besteld? Heb ook geen mail ontvangen... :sob::sob:

Hij is dus sws niet goed doorgekomen. Bestelling 000309196 en 000309165...
Screenshot_20191129-000933.png
 
Laatst bewerkt:
Nog eens een bestelling gedaan, ging traag maar was te verwachten en uiteindelijk toch na 1x gelukt.
En weer meer besteld dan eerst gedacht. :p Nieuwe wagen verdient nieuwe producten hé.
 
Bestelling gelukt, en hopelijk een van de limited waxaddict potjes :p . Bestelling gaf alleen ondanks het totaal bedrag van ~77 euro (na korting) geen gratis doek maar dat komt vast wel goed jullie kennende! fijne nacht allemaal en sterkte met alles af te handelen!
 
Zojuist wederom de graphene besteld en betaald. In het overzicht staat de bestelling op oranje. Onvoldoende voorraad. De eerste bestelling maakte geen verbinding met Paypal. Ik hoor het wel denk ik

IMG_1593.png
 
Bestelling geplaatst nu slapen en in spanning afwachten wanneer pakketje komt!
Succes iedereen bij Carclean met het inpakken van alle bestellingen!
 
Niks besteld! :confounded:
Alles klaar. Kies voor betalen via IDEAL. Wacht op de Rabobank app. Hop. Uw winkelmandje. Helemaal leeg. Kon dus weer opnieuw beginnen. Vervolgens deed de site het niet meer. Ik vind het wel best. : unamused:
 
@RoyR De bestelling is er nog! Mail ons even, ik zet hem vast dan wordt deze niet geannuleerd. Betaling gaat dan via overschrijving of link. Geef je voorkeur maar even door in het mailtje.

Komt goed! :)

Dat je winkelwagen leeg is komt omdat de bestelling is geplaatst maar de betaling is er niet. Omdat er een product tussen zit kan ik hem niet voor je annuleren want dan is de kans dat er iemand mee vandoor gaat met dat product.
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR