• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

Bestelling geplaatst, het duurde allemaal wat langer, maar denk dat we dan ook met een grote menigte aan het winkelen waren.
Betaling via Paypal gelukt, al had ik wel even bang dat het eeuwig ging blijven laden :yum .

Bedankt Cc voor deze mooie Black Friday en nog een extra doek ook.:party:;)
 
Het is me gelukt, ondanks de traagheid, mijn bestelling te doen...
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er vanaf 00:00 ingelogd waren en aan het shoppen waren, want het duurde wel even voor ik erin was.

Maar mijn gevulde mandje is besteld, Kan ik nu weer rustig aan me werk gaan...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Dibbuz Paypal doet het niet? Ik heb nu 2x een bestelling doorgegeven? Heb ik nu wel iets besteld? Heb ook geen mail ontvangen...

Hij is dus sws niet goed doorgekomen. Bestelling 000309196 en 000309165...
Bestellingen zie ik ook maar geen betaling inderdaad. Geen "kritische" out of stock producten zo te zien dus als het kan graag opnieuw plaatsen. Lukt het niet mail ons even dan maken we het in orde.
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Bestellingen zie ik ook maar geen betaling inderdaad. Geen "kritische" out of stock producten zo te zien dus als het kan graag opnieuw plaatsen. Lukt het niet mail ons even dan maken we het in orde.

Het is nu volgens mij gelukt! Dan moet ik die andere twee (000309196 en 000309165) annuleren? Bedankt voor de hulp zo op dit late tijdstip!

Screenshot_20191129-004523.png
 
Hallo? Is daar iemand?

*Probeert door de rook van de servers heen te kijken*

Hallo?

HALLO!

Oh wacht, ik zie mensen op het forum.

Nu hebben wij heule, heule dikke servers. Zeg maar gerust met 10 keer meer capaciteit dan een dikke server die je kunt huren bij een service provider. En alle vorige actiedagen hebben we wel goed overleefd, maar deze keer heb ik voor het eerst twee servers tot 100% CPU zien pieken. En dan praat je over servers met in totaal 40 cores en 80 threads. En 128GB geheugen (per server) :)

In de eerste 20 minuten zijn er net zoveel orders geplaatst als normaal in twee dagen tijd.