Hetzelfde doen aub, mail ons even of je met overschrijving of link wilt betalen met je ordernmmer erbij.
Zie hierboven, ook jouw order op hold gezet.@Dibbuz
Idem hier, alleen dan de SNS-bank.
Bestelling staat wel met ordernr.000309209 in mijn bestellingen-lijst.
Bestellingen zie ik ook maar geen betaling inderdaad. Geen "kritische" out of stock producten zo te zien dus als het kan graag opnieuw plaatsen. Lukt het niet mail ons even dan maken we het in orde.@Dibbuz Paypal doet het niet? Ik heb nu 2x een bestelling doorgegeven? Heb ik nu wel iets besteld? Heb ook geen mail ontvangen...
Hij is dus sws niet goed doorgekomen. Bestelling 000309196 en 000309165...
Ja, daarvoor heb ik hem juist in de wacht gezet voor je.@Dibbuz Gaat mijn Graphene wax dan nu wel door? Aangezien ik nog niet heb betaald? Anders ga ik deze even ergens anders proberen te regelen
Bestellingen zie ik ook maar geen betaling inderdaad. Geen "kritische" out of stock producten zo te zien dus als het kan graag opnieuw plaatsen. Lukt het niet mail ons even dan maken we het in orde.
Dit soort acties zijn gewoon erg lastig voor de server dus dat er foutjes zijn is bijna niet te voorkomen helaas maar we lossen het allemaal goed op natuurlijk.Echt bizar hoeveel er klaar zitten om te bestellen. Goed dat jullie op dit tijdstip nog aanwezig zijn om ons te helpen. Top gedaan
Yes yes yes. *Doet een vreugdedansje*Ja, daarvoor heb ik hem juist in de wacht gezet voor je.
Top! Die andere worden vanzelf geannuleerd.Het is nu volgens mij gelukt! Dan moet ik die andere twee (000309196 en 000309165) annuleren? Bedankt voor de hulp zo op dit late tijdstip!