E
Ze waren al rond 7:30 op en we hadden er niet weinig zeg maar.Ik krijg de de-icer (2-pack) niet toegevoegd aan mijn winkelwagen...
Ene keer doet ie niets en is mijn winkelpand even leeg en de andere keer krijg ik melding dat het niet op voorraad is.
Nu maar eerst de rest besteld! Maar is de de-icer nog te bestellen?
bij mij is de 15 % naar 10 % korting gegaan; ik heb een mailtje gestuurd. Middernacht was het zeer druk
ah ok dat kan natuurlijk ook. ik heb een paar producten van soft99 erbij besteld. En ik ben nu aan het twijfelen om nog een bestelling te doenJa zo lijkt het bij mij ook, maar dat komt omdat er volgens mij producten bij zitten voor extra korting. En daar geld de 15% niet meer voor.
Hmmm € 75 * 1,21 = 90 .... *rent naar server*
inmiddels besteld.. dank je welZe waren al rond 7:30 op en we hadden er niet weinig zeg maar.
Hij is weer te bestellen, als het goed is komt er maandag nieuwe voorraad binnen.
Ik weet alleen niet hoe lang ze bestelbaar zijn want als het net zo hard gaat als van 12 uur tot 7:30 dan gaan we het eind van de dag niet halen.
De leverancier had gewoon niet meer dan wat er maandag komt.
Even geen probleem, maar een dikke pluim voor het team van Carclean: in alle vroegte deze ochtend had ik een vol winkelkarretje afgerekend zonder de kortingscode toe te passen ... Mailtje naar Carclean en intussen netjes geregeld! Top, wat een service, zelfs tussen alle drukte door!
Komende 14 dagen lijkt het niet te gaan vriezen, dus geen haast
Was dat niet *2,20371? *Dibbuz doet nog steeds vaak omrekenen naar die mooie gulden.... zucht...*