Komende uit mijn nachtdienst waren mijn autoruiten toch echt bevroren zojuist, die echter met een paar pufjes De-icer (aangebroken fles; nieuwe is onderweg) snel ontdooid waren!Komende 14 dagen lijkt het niet te gaan vriezen
Komende uit mijn nachtdienst waren mijn autoruiten toch echt bevroren zojuist, die echter met een paar pufjes De-icer (aangebroken fles; nieuwe is onderweg) snel ontdooid waren!Komende 14 dagen lijkt het niet te gaan vriezen
Ikke blij dat ik 'm besteld heb: kan die mooi naast de Graphite staan (die hopelijk nooit meer gemaakt wordt; is echt een collectors item!)Zat toch even naar de Graphene te kijken. Pas 31-12-2029 pas weer leverbaar collectors item...
Krijgt ook een riant salaris in Guldens als je het gaat omrekenen
Greetz Emiel
Hier ook. Paar weken geleden al. Toen zat t er al best op...Komende uit mijn nachtdienst waren mijn autoruiten toch echt bevroren zojuist, die echter met een paar pufjes De-icer (aangebroken fles; nieuwe is onderweg) snel ontdooid waren!
Ahh okee @Tim Dus we zien de spullen dus helaas morgen nog niet tijdens het detailen... begrijpelijk ivm de drukte maar helaas
Welke had je besteld @Arjan21 ?