• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

Zat toch even naar de Graphene te kijken. Pas 31-12-2029 pas weer leverbaar :joy: collectors item...
Ikke blij dat ik 'm besteld heb: kan die mooi naast de Graphite staan (die hopelijk nooit meer gemaakt wordt; is echt een collectors item!:yum)

Trouwens: CC heeft totaal geen Waxaddict waxen meer op voorraad na de BF:
1575093866888.png
 
Ahh okee @Tim Dus we zien de spullen dus helaas morgen nog niet tijdens het detailen... begrijpelijk ivm de drukte maar helaas

Ik weet niet hoe het daar is, maar hier is de auto erg wit nu, en zou ik die Autoglym De-Icer best kunnen gebruiken. :D Ik sla een weekendje over hoor, brrrr.

Ho, wacht even: de zending is al onderweg naar me toe voor vandaag zie ik net. Sterk hoor!
 
Ohh dan heb ik er 2 van.
Mocht er iemand toevallig ergens rond zuid Holland of omgevende provincies een limeted deksel willen ruilen voor een signature 21 deksel (my lucky number). Dan wil ik dat best doen.
Aangezien ik er nu 2 heb, dan heeft iemand anders ook deze editie
 
Laatst bewerkt: