... Maar nog net tijd voor een vraag: ...
Houd de complete sprayer naast de fles, bepaal hoeveel die te lang is
Verwijder het filtertje (schuift er zo af) en haal die hoeveelheid overtollige lengte er af
Filtertje er weer op, klaar
... Maar nog net tijd voor een vraag: ...
Helaas heb ik de Black Friday afslag gemist! Zat voor mijn werk in het buitenland en zodoende niks van meegekregen van de hype. Maar bij deze; iedereen veel plezier met alle nieuwe aanwinsten en een dikke duim naar de staff voor het verwerken van de orders..
En volgende keer maar een "wekker" zetten!
Houd de complete sprayer naast de fles, bepaal hoeveel die te lang is
Verwijder het filtertje (schuift er zo af) en haal die hoeveelheid overtollige lengte er af
Filtertje er weer op, klaar
Heb Peluche Bianco, niet bij mijn bestelling mogen ontvangen ca €85,-. Wellicht is hier iets mis gegaan. Bestelling 000309157.Bij alle aankopen boven de 75 euro krijg je een Monello Peluche Bianco dus dat kan kloppen.
Carclean was "Ozosnel" want vandaag al binnen, inclusief een van de speciale BF wax en van Waxaddict. Dit is een Waxaddict Vitreo wax. Paars van kleur en ruikt beetje kaneel kerstster achtig. Voor de rest top gratis doek en leuke euroknallers! Bekijk bijlage 121710Bekijk bijlage 121711
Gr... ook vrijdag Gyeon Rim en Q²M Bathe Essence besteld, beiden op voorraad, maar mijn bestelling staat nog steeds op uitleverbaar, wat dat ook maar is....Even een groot compliment voor het cc team! Vrijdag besteld, zaterdag kwam postnl al langs. Helaas niet thuis dus daarnet opgehaald.