• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

Helaas heb ik de Black Friday afslag gemist! Zat voor mijn werk in het buitenland en zodoende niks van meegekregen van de hype. Maar bij deze; iedereen veel plezier met alle nieuwe aanwinsten en een dikke duim naar de staff voor het verwerken van de orders..

En volgende keer maar een "wekker" zetten! :weary_face:

Hier ook gewoon vanuit Bulgarije besteld hoor. niks in de weg :)
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en RedCat
Haha, ja dat snap ik. Al moet ik zeggen dat binnen 5 jaar tijd, deze datum ineens wel een wereldwijd dingetje is geworden. Wie had er vijf jaar geleden nou van black friday gehoord? Laat staan dat er winkels in NL aan mee deden.
 
  • Leuk
Reactions: Wide-O en Saxo 16v
Gisteren mijn pakketje mogen ontvangen: keurig op de toegezegde tijd geleverd door PostNL (en dat mag ook wel eens gezegd worden!)

bf19 CC.jpg


Hulde aan het CC-team voor de mooie actie's, perfecte afhandeling na problemen met bestellen / betalen @Dibbuz, de (zoals gewoonlijk) perfecte levering en de gratis Monello Bianco doek en zakje kruidnootjes!
 
Whoop, van het weekend was ik helaas niet thuis omdat de bezorger 's avonds kwam dus vanochtend kans gehad op het pakketje op te halen.
Twee waxxies besteld van Waxaddict en verdorrie toch gewoon twee Limeted edition erin.

Daarnaast nog wat losse artikelen om de voorraad vast aan te spekken. Zijn er nog meer mensen met een bijzondere pot van WA?
 
Zelf het weekend niet thuis geweest maar hulde aan CC en PostNL! Zaterdag het pakket binnen gekregen en mijn vader was nog nieuwschieriger naar zijn meguiars leather en carpet set dan ik naar het hele pakket. Conclusie mijn vader had det doos al open voor ik wist dat het pakket er was.

Edit: hier helaas ook geen pepernoten
 
Laatst bewerkt:
Even een groot compliment voor het cc team! Vrijdag besteld, zaterdag kwam postnl al langs. Helaas niet thuis dus daarnet opgehaald. :heart_eyes:
Gr... ook vrijdag Gyeon Rim en Q²M Bathe Essence besteld, beiden op voorraad, maar mijn bestelling staat nog steeds op uitleverbaar, wat dat ook maar is....