• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

Bij mij ging de bestelling vannacht vlekkeloos. Het duurde iets langer om de pagina's te laden, maar hij floepte er zo doorheen. Dank Carclean team! en succes.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
@Wide-O dat klinkt weer lekker zeg! Pfff..
Welke lamp wilde je aanschaffen? Want de Gyeon Prism Mini is nog wel op voorraad!
Heel lekker inderdaad. Auto netjes geparkeerd binnen de lijnen etc. Niets gebaat. Weer uurtje aan papierwerk, auto weer kwijt etc etc. Na de schade goed bekeken te hebben kan het best een bromfiets geweest zijn. Nou ja, we zullen het nooit weten, want dat papiertje dat achtergelaten werd (toch!) is vast weggewaaid...
Die Prism is moooi maar ik wou de "full deal". Nou ja, is ook niet zo dringend nu. Heb toch wel wat leuk spul gescoord. :cool: Die Gyeon Cure doe ik tegenwoordig in de cocktails. Smaakt & ruikt heerlijk, maar je krijgt er wel een beetje een droge mond van. :grinning:
 
Misschien heb ik wat gemist, maar op enkele aanbiedingen na, was er toch geen noodzaak om meteen na middernacht te bestellen.

ik heb I.i.g. mijn bestelling gedaan. Carclean bedankt voor de mooie aanbiedingen en succes met de afhandeling,
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Misschien heb ik wat gemist, maar op enkele aanbiedingen na, was er toch geen noodzaak om meteen na middernacht te bestellen.

ik heb I.i.g. mijn bestelling gedaan. Carclean bedankt voor de mooie aanbiedingen en succes met de afhandeling,

Enkele zaken waren al vroeg uitverkocht, dus de noodzaak was er, afhankelijk van welke aanbiedingen je aantrekkelijk vond, wel degelijk :p
 
Enkele zaken waren al vroeg uitverkocht, dus de noodzaak was er, afhankelijk van welke aanbiedingen je aantrekkelijk vond, wel degelijk :p
Jah, ik wou die Graphene wel hebben om volgend jaar eens te proberen, maar die was om 0:50 al niet meer beschikbaar. Nou ja, ik klaag niet, de vroege vogels kunnen er maar blij mee zijn! En ondertussen zag ik dat mijn bestelling al onderweg is, dus hulde aan het team daar hoor, lijkt me niet eenvoudig om dat allemaal zo even te verwerken. :scream:
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
Ik heb vanmorgen voor 8 uur de bestelling geplaatst, in de hoop dat die vandaag verzonden zou worden. De status is uitleverbaar. Betekent dat alles nog in het magazijn ligt en ik nog even geduld moet hebben?
 
Ik heb vanmorgen voor 8 uur de bestelling geplaatst, in de hoop dat die vandaag verzonden zou worden. De status is uitleverbaar. Betekent dat alles nog in het magazijn ligt en ik nog even geduld moet hebben?
Correct! Kans is groot dat hij morgen in wordt gepakt.

Let er ook op dat de leverindicaties van PostNL in de tracking onbetrouwbaar zullen zijn. Ik denk zelf dat de meeste pakketten die vandaag de deur uit gaan, woensdag of donderdag geleverd zullen worden.
 
Bij de Postnl app geeft 'ie ook aan dat het pakket morgen tussen 9 en 11:30 uur bezorgd gaat worden. Maar aangezien het pakket nog niet eens in het sorteersysteeme zit, staar ik me er niet al te blind op.

Daarbij zijn we zaterdags gesloten en de post meneer weet dat. (vaste bezorger).

En je kan er min of meer uit opmaken dat het pakket wél al is aangemeld door CC bij Postnl, maar misschien nog niet weg is bij CC ;)

20191129_213734.jpg
 
Correct! Kans is groot dat hij morgen in wordt gepakt.

Let er ook op dat de leverindicaties van PostNL in de tracking onbetrouwbaar zullen zijn. Ik denk zelf dat de meeste pakketten die vandaag de deur uit gaan, woensdag of donderdag geleverd zullen worden.

Prima! Bedankt voor de update Tim. (En de goede service en afhandeling) Succes met alle orders verwerken!
 
  • Leuk
Reactions: Tim