Ik heb ineens een heel duur huis
Heel lekker inderdaad. Auto netjes geparkeerd binnen de lijnen etc. Niets gebaat. Weer uurtje aan papierwerk, auto weer kwijt etc etc. Na de schade goed bekeken te hebben kan het best een bromfiets geweest zijn. Nou ja, we zullen het nooit weten, want dat papiertje dat achtergelaten werd (toch!) is vast weggewaaid...
Dat er iets technisch mee is, bijvoorbeeld probleem met postcode of een terugkoppeling van een betaling die niet meteen wil.@Tim mijn bestelling heeft status 'Needs Attention'. Wat houdt dit in?
Misschien heb ik wat gemist, maar op enkele aanbiedingen na, was er toch geen noodzaak om meteen na middernacht te bestellen.
ik heb I.i.g. mijn bestelling gedaan. Carclean bedankt voor de mooie aanbiedingen en succes met de afhandeling,
Jah, ik wou die Graphene wel hebben om volgend jaar eens te proberen, maar die was om 0:50 al niet meer beschikbaar. Nou ja, ik klaag niet, de vroege vogels kunnen er maar blij mee zijn! En ondertussen zag ik dat mijn bestelling al onderweg is, dus hulde aan het team daar hoor, lijkt me niet eenvoudig om dat allemaal zo even te verwerken.Enkele zaken waren al vroeg uitverkocht, dus de noodzaak was er, afhankelijk van welke aanbiedingen je aantrekkelijk vond, wel degelijk
@Wide-O Mijn bestelling is ook al onderweg. Na het weekend dus iets uit te pakken
Correct! Kans is groot dat hij morgen in wordt gepakt.Ik heb vanmorgen voor 8 uur de bestelling geplaatst, in de hoop dat die vandaag verzonden zou worden. De status is uitleverbaar. Betekent dat alles nog in het magazijn ligt en ik nog even geduld moet hebben?
Correct! Kans is groot dat hij morgen in wordt gepakt.
Let er ook op dat de leverindicaties van PostNL in de tracking onbetrouwbaar zullen zijn. Ik denk zelf dat de meeste pakketten die vandaag de deur uit gaan, woensdag of donderdag geleverd zullen worden.