• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

Voor mijn beeldvorming, kwam jij niet bij onze payment provider terecht? Of kreeg je op onze site een foutmelding?
Eerste Paypal bestelling van mij ging niet naar Paypal maar naar “uw winkelmandje is leeg”
Ik zag op mijn account wel een ordernummer staan met “in afwachting”.

Bekijk bijlage 121672
74067D9B-D0D6-482B-98C8-CBA1A5E9B43F.png
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
@Dibbuz Gaat mijn Graphene wax dan nu wel door? Aangezien ik nog niet heb betaald? Anders ga ik deze even ergens anders proberen te regelen :)

Ben benieuwd of dat met die van mij ook gelukt is.

We wachten rustig af.

@Tim en Dibbuz.....het was gezellig en we hebben weer gelachen. Moeten we vaker doen dit soort nachtelijke acties

Truste iedereen......
 
Hallo? Is daar iemand?

*Probeert door de rook van de servers heen te kijken*

Hallo?

HALLO!

Oh wacht, ik zie mensen op het forum.

Nu hebben wij heule, heule dikke servers. Zeg maar gerust met 10 keer meer capaciteit dan een dikke server die je kunt huren bij een service provider. En alle vorige actiedagen hebben we wel goed overleefd, maar deze keer heb ik voor het eerst twee servers tot 100% CPU zien pieken. En dan praat je over servers met in totaal 40 cores en 80 threads. En 128GB geheugen (per server) :)

In de eerste 20 minuten zijn er net zoveel orders geplaatst als normaal in twee dagen tijd.

Nog steeds aanwezig: gewoon in de baas z'n tijd (nachtdienst) BlackFriday-bestelling plaatsen en op het forum ronddwalen! :joy:
@Tim, maar even gaan shoppen voor een extra server bij Paradigit?;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zat te suffen, was met andere dingen bezig (linker zijspiegel van de netjes geparkeerde BMW van vrouw door onverlaat volledig vernield, hing er nog met 2 draadjes aan - lak van de deur ook beschadigd - dus zelfs niet veilig om mee te rijden :confused: ), maar rond 0:40 dacht ik er plots aan, en leek alles weer normaal te lopen dus toch maar even rondgesnuffeld/mandje gevuld.

Geen lampie helaas. o_O;)
 
  • Verbluft
  • Verdrietig
Reactions: Kees-sw en RoyR
Ik heb gisteravond ook nog even wat besteld. Na wat ‘opstartproblemen’ had ik op alle producten de korting die van toepassing waren en heb ik de bestelling zonder problemen af kunnen ronden. :cool: Wederom top geregeld!
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en RoyR
Ik krijg de de-icer (2-pack) niet toegevoegd aan mijn winkelwagen...
Ene keer doet ie niets en is mijn winkelpand even leeg en de andere keer krijg ik melding dat het niet op voorraad is.

Nu maar eerst de rest besteld! Maar is de de-icer nog te bestellen?
86E8D0D1-B760-454B-B136-2EFADE4F15B3.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn beeldvorming, kwam jij niet bij onze payment provider terecht? Of kreeg je op onze site een foutmelding?
Ik kwam inderdaad niet terecht bij PayPal. Ik werd meteen doorgestuurd terug naar de homepage, en mn winkelwagentje was nog gewoon vol. Echter, stond er dus wel een order 'In afwachting'.