• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY - 29 NOVEMBER 2019

Voor de mensen die de RUPES aanbiedingen hebben gemist!

RUPES.jpg
 
Ik krijg de de-icer (2-pack) niet toegevoegd aan mijn winkelwagen...
Ene keer doet ie niets en is mijn winkelpand even leeg en de andere keer krijg ik melding dat het niet op voorraad is.

Nu maar eerst de rest besteld! Maar is de de-icer nog te bestellen?
Ze waren al rond 7:30 op en we hadden er niet weinig zeg maar.
Hij is weer te bestellen, als het goed is komt er maandag nieuwe voorraad binnen.
Ik weet alleen niet hoe lang ze bestelbaar zijn want als het net zo hard gaat als van 12 uur tot 7:30 dan gaan we het eind van de dag niet halen.
De leverancier had gewoon niet meer dan wat er maandag komt.
 
Het lijkt er toch op dat heel wat systemen het hard te verduren krijgen op deze dag. Het heeft me veel moeite gekost om een bestelling te plaatsen ... Eerst lukte het afronden niet, daarna bleek de bankcontact app het moeilijk te hebben. Na wel 10x proberen via verschillende manieren, uiteindelijke dan maar via vooruitbetaling.
 
Ik had gisteren mijn mandje al gevuld en had mijn laptop klaar laten staan - ik dacht om vanmorgen na het ontbijt of zo even te gaan bestellen. Vanmorgen was ik al vroeg wakker en ben rond 5:30 even mijn bed uit gerold en de code ingevuld en besteld. Geen drukte, alles nog op voorraad. Top. (en daarna weer terug naar bed gegaan)
Sterkte aan het hele Carclean team vandaag en de komende dagen!
 
bij mij is de 15 % naar 10 % korting gegaan; ik heb een mailtje gestuurd. Middernacht was het zeer druk :)
 
bij mij is de 15 % naar 10 % korting gegaan; ik heb een mailtje gestuurd. Middernacht was het zeer druk :)

Ja zo lijkt het bij mij ook, maar dat komt omdat er volgens mij producten bij zitten voor extra korting. En daar geld de 15% niet meer voor.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ja zo lijkt het bij mij ook, maar dat komt omdat er volgens mij producten bij zitten voor extra korting. En daar geld de 15% niet meer voor.
ah ok dat kan natuurlijk ook. ik heb een paar producten van soft99 erbij besteld. En ik ben nu aan het twijfelen om nog een bestelling te doen :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ze waren al rond 7:30 op en we hadden er niet weinig zeg maar.
Hij is weer te bestellen, als het goed is komt er maandag nieuwe voorraad binnen.
Ik weet alleen niet hoe lang ze bestelbaar zijn want als het net zo hard gaat als van 12 uur tot 7:30 dan gaan we het eind van de dag niet halen.
De leverancier had gewoon niet meer dan wat er maandag komt.
inmiddels besteld.. dank je wel
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Even geen probleem, maar een dikke pluim voor het team van Carclean: in alle vroegte deze ochtend had ik een vol winkelkarretje afgerekend zonder de kortingscode toe te passen ... Mailtje naar Carclean en intussen netjes geregeld! Top, wat een service, zelfs tussen alle drukte door! :grinning:
 
Even geen probleem, maar een dikke pluim voor het team van Carclean: in alle vroegte deze ochtend had ik een vol winkelkarretje afgerekend zonder de kortingscode toe te passen ... Mailtje naar Carclean en intussen netjes geregeld! Top, wat een service, zelfs tussen alle drukte door! :grinning:

Inderdaad geweldige service!