• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Net de post ontvangen, de zending is denk ik in tweeën, want alleen de cardryer is binnen gekomen.
Onderstel en andere producten zullen nog wel komen 1 deze dagen.
Maar morgen gelijk even de cardryer gebruiken, ben benieuwd. Net even aangezet maar komt behoorlijk wat lucht uit.

B6EE0153-4FAC-4183-ACEC-02F2839D985D.jpg
 
Ik kreeg netjes bericht via de mail dat het niet was gelukt om de bestelling te verzenden.. ik was ook rijkelijk aan de late kant, maar ik heb er ook geen haast mee.

Kriig ik om 12:30 een mail met track en tracecode. Als de bestelling er maar voor volgend weekend is vind ik het prima
 

Bijlagen

  • B3226009-3EF9-435E-98C2-88756A99665E.png
    B3226009-3EF9-435E-98C2-88756A99665E.png
    193 KB · Weergaven: 96
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, dat verklaart mijn ontbrekende Scangrip Wheelstand bij mijn andere Scangrip spulletjes, en dat dit pakketje totaal onverwacht kwam haha! Ze staan namelijk allemaal voor dinsdag gepland. Leuke verassing toch wel :)
 
Vanochtend is de bestelling gearriveerd. Lekker rap, super!

Toch ook even een klacht van mijn kant. Waarom maakt Carclean zulke leuke aanbiedingen? Nu heb ik wéér een doos vol spullen besteld en moest ik wéér bij de directrice verdedigen waarom we dat toch echt nodig hebben :laughing:

Toevallig had ik veel zaken al op mijn verlanglijstje staan, zoals de Lancia en de grit guard emmers. En ja, BTBM in de aanbieding is ook vragen om een bestelling. Dus ik ben blij :party:
 
Vanochtend is de bestelling gearriveerd. Lekker rap, super!

Toch ook even een klacht van mijn kant. Waarom maakt Carclean zulke leuke aanbiedingen? Nu heb ik wéér een doos vol spullen besteld en moest ik wéér bij de directrice verdedigen waarom we dat toch echt nodig hebben :laughing:

Toevallig had ik veel zaken al op mijn verlanglijstje staan, zoals de Lancia en de grit guard emmers. En ja, BTBM in de aanbieding is ook vragen om een bestelling. Dus ik ben blij :party:

ja die klacht heb ik ook CC!
@carclean Wat gaan we daar aan doen? :)